Практична підготовка здобувачів спеціальності «Туризм і рекреація» пройшла під гаслом «Навчайся організовувати подорожі, щоб пізнавати світ, а світ пізнати, щоб навчатися»

24 червня 2024 року
«Подорожі розширюють розум, як ніщо інше»
 Гюстав Флобер
 У світі, де туризм є однією з найбільш динамічних і важливих галузей економіки, виробнича практика студентів набуває особливого значення. Це унікальна можливість для майбутніх фахівців зануритися в реалії професії, розвинути необхідні навички та закріпити здобуті компетентності. З думками про пізнання світу студенти 2 та 3 курсів спеціальності 241 «Туризм і рекреація» приступили до проходження виробничої практика згідно з навчальним планом та наказом ректора НУБіП України. Практична підготовка проходила протягом чотирьох тижнів.
 Процес підготовки до виробничої практики починається задовго до першого робочого дня. Вибір місця практики є одним із найважливіших етапів, адже саме від нього залежить, які навички та досвід отримають студенти. Деякі зі студентів обирали туристичних операторів, де можна побачити організацію роботи зсередини, інші надали перевагу невеликим компаніям чи центрам, де матимуть можливість впізнати та проявити себе як майбутнього фахівця сфери туризму.
 Виробнича практика для здобувачів вищої освіти спеціальності 241 «Туризм і рекреація» була організована в: ТОВ «Тревел Профешнл Груп» (м. Київ), ТОВ «Поляр Інвест» турагенство «СоralTravel» (м. Полтава), ПП «ТВАД» (м. Київ), готель «Hilton» (м. Київ), ТОВ «ОПТІМА ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ» готелі «Борисфен» та «Раціотель» (м. Київ), Музей Миколи Гоголя (м. Ніжин), Туристично-екскурсійний навчально-виробничий центр НУБіП України та інших закладах індустрії гостинності.
 
 Одним із ключових аспектів проходження практики в Туристично-екскурсійному навчально-виробничому центрі НУБіП стало розроблення програми проведення Дня туризму, проектування маршруту-квесту територією університету. Студенти обирали цікаві туристичні об’єкти на території НУБіП України, розробляли інтерактивні завдання, що вимагали від учасників розв'язування туристичних головоломок, збирання пазлів або розшифровування кодів.
 
 
 Розробка туристичного проекту-квесту показала, наскільки важливим є створення унікальних і захоплюючих туристичних заходів, які б формували нові враження та збагачували знаннями про університет.
 Проходження виробничої практики надало можливість здобувачам закріпити вивчені теоретичні положення з організації туристичної діяльності, отримати незамінний досвід у плануванні та організації подій, комунікуванні зі споживачами та працівниками закладів індустрії гостинності, формуванні командної роботи тощо.
 Наостанок варто зазначити, що практичний досвід є незамінним елементом освіти в галузі туризму. Оскільки допомагає не лише закріпити теоретичні знання, але й отримати реальне уявлення про роботу в цій галузі.
 
«Світ — це книга, і ті, хто не подорожують, читають лише одну сторінку». — Святий Августин.
 
 
Катерина ЄРМОЛАЄВА,Марія МИХАЛЮК,
студентки 3 курсу

спеціальності «Туризм і рекреація» 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook