Екскурсія як основа для першого фахового аналізу

Після екскурсії першокурсники отримали завдання з дисципліни «Вступ до фаху»: на основі отриманої інформації та використовуючи інші доступні джерела, проаналізувати діяльність підприємства та його комплекс маркетингу і підготувати англомовну презентацію, у якій були б відображені результати аналізу. Протягом двох місяців під керівництвом доцента Олени Барилович вони працювали над поставленим завданням, поступово оволодіваючи необхідними знаннями з маркетингу, техніки підготовки презентацій та удосконалюючи рівень володіння англійською мовою.

На презентацію, яка відбулась 4 грудня, були запрошені декан факультету агарного менеджменту Анатолій Остапчук, завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Руслан Буряк та наставник групи Лариса Карпенко.
Студентки Єлизавета Лі, Ангеліна Брижата та Єлизавета Усок успішно висвітлили особливості діяльності Пирятинського сирзаводу, фактори, які сприяли його успіху на ринку та результати аналізу комплексу маркетингу підприємства. Особливо цікавим було порівняння торгових марок «Пирятин» та «Комо», аналіз асортименту та рівнів цін на продукцію підприємства у різних роздрібних мережах та висвітлення особливостей та наслідків ребрендингу підприємства.


Гості відзначили високий рівень підготовки та проведення презентації, а також володіння іноземною мовою у студентів. А декан наголосив, що саме виконання подібних прикладних завдань із залученням кращих фахівців кафедри має стати основою для підготовки висококваліфікованих фахівців зі спеціальності «Маркетинг».

Олена Четверик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі