[Вікторія Бабич] та [Анастасія Галінська] – переможці IV Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт зі спеціальності «Маркетинг»
На базі Хмельницького національного університету у січні – квітні 2020 року проходив ІV Всеукраїнський конкурс дипломних робіт бакалаврів і магістрів зі спеціальності «Маркетинг». Цьогоріч на нього подали 173 роботи студенти з 36 вишів.


За результатами конкурсу маркетологи НУБіП (які, до речі, бали участь у ньому вперше) здобули два дипломи ІІ ступеня. Так було відзначено бакалаврську роботу Вікторії Бабич (наукові керівники – Олена Барилович і Лариса Карпенко) і магістерську роботу Анастасії Галінської (науковий керівник – професор Ярослава Ларіна).

Ірина Білоус