Професія інтернет-маркетолог: обов’язки, необхідні знання та особливості роботи

September 15, 2018

     13 вересня 2018 року в рамках вивчення дисципліни «Інформаційні системи» для студентів спеціальності "Маркетинг" (викладання забезпечує старший викладач кафедри інформаційних і дистанційних технологій Тетяна Волошина) було проведено лекцію на тему: Професія інтернет-маркетолог: обов’язки, необхідні знання та особливості роботи.

      

     У якості лектора виступав Роман Золотуха, студент 1 р.н. спеціальності «Економічна кібернетика» нашого факультету, який на сьогодні також працює на посаді Data Analysts у компанії SKEIN, відповідно, і тема йому знайома з власного досвіду.

 

     Компанія SKEIN, за словами Романа, на сьогоднішній день є інноваційною лабораторією сучасних технологій. SKEIN використовує передові технології, щоб запускати та розвивати продукти, послуги, які базуються на machine learning, data science та data analytics процесах. Їх клієнтами є міжнародні компанії, такі як TP-Link та Sky. Офіс компанії знаходиться в Києві, а також штаб-квартира в м. Лондон (Великобританія).

      Власною розробкою SKEIN є Niffler. Це нейронна мережа, яка аналізує дані з сервіса клієнта, про те, як користувачі взаємодіють з його продуктом (сайт, додаток та ін.). За допомогою кластерів Niffler класифікує та сегментує відвідувачів певного продукту. Це дає змогу власнику оптимізувати UX, структуру та зміст сторінок його продукту.

      Роман також поділився зі студентами власним досвідом самоосвіти, ресурсами, котрі й особисто використовував для отримання нових знань з Digital маркетингу та власними профілями в facebook (Роман Золотуха), LinkedIn (Roman Zolotukha), Instagram (r.zolotuha) для подальшої комунікації.
 

Валентина Корольчук,
асистент кафедри інформаційних
і дистанційних технологій

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook