Перспективи запровадження нової освітньої програми "Реабілітація" на гуманітарно-педагогічному факультеті
Перспективи запровадження нової освітньої програми "Реабілітація" на гуманітарно-педагогічному факультеті
April 21, 2018
Грузія, м. Тбілісі
Динамізм розвитку суспільних відносин і глобальний розвиток єдиного освітнього середовища формують виклики у діяльності кожного університету та його підрозділів. Не виключенням у цих процесах є діяльність гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України, який постійно тримає руку на пульсі новітніх тенденцій у розвитку освітніх послуг, запроваджуючи нові напрями підготовки здобувачів вищої освіти.
![](/sites/default/files/u279/img_9919_kopiya1.jpg)
![](/sites/default/files/u279/2_20.jpg)
![](/sites/default/files/u279/3_30.jpg)
За підтримки ректорату університету та декана гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України Василя Шинкарука за розширеною програмою стажування "Реабілітація як об’єкт наукового пізнання" у Тбіліському державному медичному університеті (м. Тбілісі, Грузія) перебувала завідувачка кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Леся Вікторова.
![](/sites/default/files/u279/4_31.jpg)
![](/sites/default/files/u279/img_9869.jpg)
Нашу колегу гостинно приймав колектив факультету фізичної медицини та реабілітації, який забезпечує підготовку бакалаврів за однойменним напрямом.
![](/sites/default/files/u279/7_7.jpg)
Перспективи впровадження даного напряму підготовки у вищій освіті України є надзвичайно актуальними, адже система охорони здоров'я зазнає великих змін як на глобальному, так і на національному рівнях. Зростають очікування щодо медичної допомоги від широкої громадськості, що відображає філософські дискусії щодо прав та обов'язків людини в суспільстві, особливо стосовно повного залучення людей з обмеженими можливостями. Медична практика постійно розвивається, з підвищенням клінічних стандартів та необхідністю удосконалення безперервного професійного розвитку, підвищення кваліфікації спеціалістів. Оскільки потреба в підвищенні компетентності важлива для фізичної медицини та реабілітації, щоб переосмислити її сутність, суспільству слід запропонувати нові стандарти навчання.
![](/sites/default/files/u279/8_13.jpg)
![](/sites/default/files/u279/7_8.jpg)
Виходячи з цього програма стажування виявилася дуже насиченою: знайомство із університетом, структурою факультету та освітніми програмами, діяльністю кафедр, лабораторій, студентським життям, навчальними темами із збереження здоров’я населення, технологіями соціальної і психолого-педагогічної реабілітації, відновлювальної медицини, курортології, побудови індивідуальних оздоровчих систем, рекреації і масового спорту тощо.
![](/sites/default/files/u279/9_7.jpg)
![](/sites/default/files/u279/10_4.jpg)
Завдяки відпрацьованій освітній програмі, англомовному викладанню дисциплін, інтегрованістю у світовий освітній простір, на факультеті 2/3 студентів – громадяни різних країн, що забезпечує високу фінансову стійкість університету.
![](/sites/default/files/u279/11_4.jpg)
![](/sites/default/files/u279/14_0.jpg)
![](/sites/default/files/u279/12_3.jpg)
![](/sites/default/files/u279/13_4.jpg)
![](/sites/default/files/u279/15_1.jpg)
Отримана інформація щодо актуального міждисциплінарного напряму знань (біомедичні, гуманітарні, клінічні та реабілітаційні науки), відкритість та традиційна гостинність грузинських колег відбувалася в університеті за підтримки канцлера Тбіліського державного медичного університету Зураба Орджонікідзе, якому висловлюємо щиру вдячність. Маємо надію, що перше відвідування одного з провідних вишів Грузії переросте згодом у тривалі партнерські відносини та міцну дружбу.
![](/sites/default/files/u279/16_2.jpg)
Вікторова Леся Вікторівна,
завідувач кафедри соціальної педагогіки
та інформаційних технологій в освіті
Ржевський Геннадій Миколайович,
директор навчально-науквового центру виховної роботи
та соціального розвитку,
доцент кафедри соціальної педагогіки
та інформаційних технологій в освіті