Профорієнтаційна робота триває в регіонах країни
Система освіти в нашій країні переживає період серйозних реформ, які спрямовані на те, щоб її рівень відповідав високим європейським стандартам. У рамках поставлених завдань нині перед освітою, як ніколи, актуальним є питання про співпрацю між середньою, професійною та вищою школою. Середня та професійна школа готує підґрунтя для того, щоб майбутній студент пізніше став не тільки висококваліфікованим фахівцем у своїй галузі, а й освіченою людиною.
В рамках викликів сьогодення кафедра методики навчання та управління навчальними закладами готує плідну співпрацю педагогів усіх рівнів системи освіти, що дає можливість поєднувати їх знання, вміння, навички та досвід для ефективного вирішення нагальних проблем освіти та підвищення рівня професіоналізму. Заплановані профорієнтаційні заходи відбулися у загальноосвітній школі 1-3 ступеня селища міського типу Терезіне Білоцерківського району, де розширюється інклюзивне навчання; загальноосвітній школі 1-3 ступеня села Фурси Білоцерківського району; Білоцерківському гуманітарно-педагогічному коледжі.
Перш за все ми повинні говорити про послідовність і наступність в освітніх програмах. Такі форми співпраці дають можливість педагогам професійної та середньої школи виробити єдині вимоги до знань учнів/студентів, обговорити методику навчання дисциплін під час отримання ними магістерського ступеня на гуманітарно-педагогічному факультеті зі спеціальностей «Соціальна робота», «Філологія», спеціалізації «Управління навчальним закладом». А обговорення цих вимог здійснюється на спільних семінарах, за круглими столами, на науково-практичних конференціях.
Ніна Журавська,
професор