Всеукраїнська олімпіада з програмування ACM ICPC 2017 I етап (1/8 фіналу)
Всеукраїнська олімпіада з програмування ACM ICPC 2017 I етап (1/8 фіналу)
March 25, 2017
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України одним із базових ВНЗ для проведення Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування призначено НУБІП України.
25 березня 2017 р. на базі факультету інформаційних технологій відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування, що проводився як 1/8 фіналу студентської першості світу з програмування ACM ICPC (Association for Computing Machinery/International Collegiate Programming Contest). Вже п'ятий рік поспіль факультет інформаційних технологій проводить цей захід.
На офіційне відкриття олімпіади з привітальним словом завітав проректор з навчальної та виховної роботи НУБіП України д.е.н. Кваша Сергій Миколайович. Також учасників олімпіади вітала декан факультету інформаційних технологій д.пед.наук Глазунова Олена Григорівна.
![](/sites/default/files/u195/_dsc0913_0.jpg)
![](/sites/default/files/u195/_dsc0915_0.jpg)
Перед стартом олімпіади відбувся розіграш призів. Серед заданих питань виявилося одне, на яке жоден з учасників не зміг відповісти. Це питання «Як розшифровується абревіатура ACM ICPC?». Нагадаємо, що ACM ICPC – Association for Computing Machinery/International Collegiate Programming Contest.
Всього у змаганнях взяли участь 33 команди: по одній команді з Національного авіаційного університету та Київського університету ім. Бориса Грінченка, Університет державної фіскальної служби України представлений двома командами, Національний університет харчових технологій – чотирма, вісім команд представляли Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» і 17 команд нашого університету.
![](/sites/default/files/u195/img_7909.jpg)
![](/sites/default/files/u195/img_7910.jpg)
![](/sites/default/files/u195/img_20170325_1154181.jpg)
![](/sites/default/files/u195/img_20170325_1154391.jpg)
![](/sites/default/files/u195/img_20170325_115613_11.jpg)
![](/sites/default/files/u195/img_20170325_1156391.jpg)
![](/sites/default/files/u195/img_20170325_1154461.jpg)
![](/sites/default/files/u195/img_20170325_1156591.jpg)
Олімпіада проводилась згідно правил чемпіонату світу з програмування серед студентських команд під егідою Association for Computing Machinery (ACM). Кожна команда складалась з 3 осіб. Кожній команді надавався один комп’ютер для розв’язування алгоритмічних задач. Загальна кількість задач – близько 10 (англійською мовою). Загальний час проведення – 5 годин. Упродовж цього часу команда повинна була показати свої вміння з розв’язування задач, координації дій та знання англійської мови. Та команда, яка розв’яже найбільшу кількість задач при найменшій кількості помилкових спроб вважається переможцем. Перевірка розв’язків автоматична і можна в режимі реального часу спостерігати за перебігом подій. Проте для збереження інтриги статистика заморожується за годину до закінчення.
Ірина Ясенова,
доцент кафедри комп'ютерних наук