Запрошуємо взяти участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти»
Шановні колеги!
Запрошуємо взяти участь у роботі
Всеукраїнської науково-практичної конференції
«Інноваційний менеджмент у закладах освіти»,
яка відбудеться 21 березня 2017 року
у Житомирському державному університеті імені Івана Франка
(вул. Велика Бердичівська, 40, м. Житомир)
Напрями роботи конференції:
• трансфер інновацій у системі управління ЗНЗ;
• вітчизняні та зарубіжні концепції інноваційного менеджменту в закладах освіти;
• визначення рівня управлінської компетентності керівників закладів освіти;
• управління навчальними закладами на засадах інноваційних технологій;
• адаптивний підхід у професійній підготовці майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти;
• інноваційний менеджмент у ДНЗ;
• професійне та особистісне вираження менеджера освітніх закладів;
• здоров’язбережувальні технології – як чинник інноваційного менеджменту;
• особливості інноваційного менеджменту в навчальних закладах державної служби зайнятості.
Форми участі в роботі конференції:
- виступ на пленарному засіданні – (10 хв.);
- виступ на секційних засіданнях – (5 хв.);
- участь у роботі конференції без публікації;
- публікація матеріалів без участі в конференції.
Робочі мови: українська, російська.
Матеріали конференції будуть опубліковані у збірнику наукових праць.
Заявку на участь у конференції необхідно надіслати до 07 березня 2016 року на електронну адресу ([email protected]).
Електронний варіант статті обсягом до 6 сторінок та відскановану квитанцію про оплату до 07 березня 2016 року просимо надіслати на електронну адресу: E-mail: ([email protected]) (Бондарчук Тетяна Анатоліївна, тел. 0966654777).
Поліграфічні витрати: вартість 1 стор. публікації в збірнику наукових праць складає 25 грн.; вартість збірника 50 грн. (пересилка збірника здійснюється Новою поштою за рахунок одержувача).
Організаційний внесок за участь у конференції 100 грн. (харчування, екскурсії, програма, сертифікат, папка учасника). Доктори наук, які беруть участь у роботі конференції, від сплати організаційного внеску звільняються.
Оплата здійснюється поштовим переказом на адресу, зазначену нижче.
Витрати на проїзд та проживання несе сторона, яка направляє учасника.
Організаційний внесок та друк статті сплачується поштовим переказом Бондарчук Тетяні Анатоліївні (вул. Велика Бердичівська 38, м. Житомир, 10008) до 7 березня 2016 року.
Для опублікування статті необхідно надіслати на адресу оргкомітету:
1. Електронний варіант тексту статті та заявку за нижче поданим зразком (окремі файли!).
2. Відскановану поштову квитанцію про оплату.
3. У заявці просимо вказати номер відділення «Нової пошти» Вашого населеного пункту для пересилання збірника.
- inform_list_2017.docx (docx, 22.32 KB)