Дбаймо про ментальне здоров’я учасників освітнього процесу: профорієнтаційні заходи кафедри соціальної роботи та реабілітації

13 December 2024, 10:58
Від нині професором кафедри соціальної роботи та реабілітації, практикуючим психологом (сертифікованим консультантом когнітивно-поведінкової терапії, у сфері арт-терапії) Осадченко Інною Іванівною було започатковано новий напрям профорієнтаційної роботи: у рамках реалізації Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» – онлайн-проведення для учасників освітнього процесу авторського, релаксаційно-діагностично-корекційного тренінгу «Шоколадотерапія: зимові бажання».
Такий захід було проведено за ініціативою-проханням соціального педагога Веселокутської гімназії Тальнівської міської ради Черкаської області Величко Ольги Олексіївни та за підтримки директорки цієї школи – Чупрун Лариси Дмитрівни.
Учасниками заходу стали саме учителі цієї школи, які виконали авторські психопедагогічні арт-вправи «Шоколад моєї мрії», "Малюю бажання шоколадом", завершили складанням «Веселої казки про…». Психофізіологічну вправу «Подих зимового вітру” не встигли зробити, бо за 45 хв часу і олівцями помалювати, і шоколадом, і поговорити – мало часу. Тому, на прохання учителів, буде проведено ще один такий онлайн-захід.
Запитаєте: то де ж тут учні для профорієнтації? У цьому й інноваційність такої профорієнтаційної діяльності, бо налаштовані на роботу, релаксовані, натхнення учителі підуть розповідати учням та їхнім батькам про те, які заходи проводяться від Центру соціально-психологічної реабілітації Національного університету біоресурсів і природокористування України, до якого на екскурсію, особливо до ботанічного саду уже запросила Інна Іванівна не лише у офіційний день відкритих дверей. Двері НУБіП України завжди відкриті для абітурієнтів!
 
 
Порівняння психоемоційного стану учителів на початку тренінгу та наприкінці показала разючі зміни: із 5-ти балів настрій протягом тренінгу у окремих учителів зріс до 10-ти. Це найкращий доказ необхідності проведення таких заходів. У анкетах-рефлексіях педагоги вказали, що набули позитивних емоцій, заспокоїлися, насолодилися і від тренінгу, і від шоколаду, наповнилися енергією та настроєм. Уявляєте, якими щасливими були учні, коли до них на уроки після цього тренінгу прийшли щасливі вчителі?
Все буде краще, якщо ми будемо для цього щось робити!
 
Доктор педагогічних наук, професор,
завідувач кафедри соціальної роботи та реабілітації

Сопівник Ірина Віталіївна

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook