Виробнича практика – дієвий спосіб удосконалення та поглиблення професійних навичок майбутніх журналістів
Виробнича (журналістська) практика є важливим етапом підготовки майбутніх журналістів, оскільки дозволяє набути реальних навичок та адаптуватися до умов сучасного медіапростору.
Виробнича (журналістська) практика для здобувачів ОС «Магістр» спеціальності 061 «Журналістика» проходить на базі Національного університету біоресурсів і природокористування України. Університет забезпечує необхідні умови для вдосконалення навичок майбутньої професії, що дозволяє студентам отримати практичний досвід у різних напрямах журналістики. Для цього в НУБіП України створено всі необхідні ресурси: прес-центр, редакція газети «Університетський кур’єр», редакційно-видавничий відділ, медіалабораторія, фотостудія, телеканал «Свій НУБіП».
Однією з форм проходження виробничої (журналістської) практики, що пропонується магістрам-практикантам, є виїзне практико-виробниче навчання. Костянтин Рибалка та Андрій Кострикін обрали для виїзного практико-виробничого навчання компанію «Цитрус» – лідера ринку ритейлу техніки та ґаджетів.
- Уже з перших годин нашого перебування в офісі компанії «Цитрус» ми занурилися в робочий процес і ознайомилися з внутрішньою структурою компанії. Ми дізналися, як «Цитрус» працює з медіа, як просуває новинки техніки, і які стратегії використовує для взаємодії з аудиторією.
- Одним із найцікавіших складників нашої роботи стало створення контенту для соціальних мереж компанії. Ми працювали над розробкою текстів для рекламних кампаній, складали огляди нових технічних продуктів, аналізували конкурентів і актуальні тренди у сфері ґаджетів, взяли участь у створенні сценаріїв для відеоматеріалів, де висвітлювали характеристики продукції та демонстрували її переваги. Цей досвід дав нам змогу зрозуміти, як важливо правильно формувати меседж і адаптувати його для різних медійних платформ.
- Особливо ефективним став наш досвід співпраці з командою маркетологів та дизайнерів компанії. Ми отримали можливість не лише відчути себе авторами, але й побачити, як відбувається створення повного циклу рекламної кампанії: від розробки ідеї до її втілення. Робота в такій динамічній команді навчила нас більш чіткого планування, дотримання дедлайнів і вміння швидко адаптуватися до нових викликів. Та найцікавіше ще попереду. Упродовж наступних тижнів практичного навчання ми плануємо не лише удосконалити свої навички, а й поглибити знання у сфері створення медійного контенту та стратегій комунікації.
- Отриманий у компанії «Цитрус» практичний досвід засвідчив необхідність володіння багатофункціональними навичками і вміннями працювати у швидкому ритмі сучасного медіапростору. Набуті навички є невід'ємним складником нашого професійного становлення – сходинкою до подальшої успішної кар'єри в журналістиці.
Костянтин Рибалка, Андрій Кострикін –
здобувачі ОС «Магістр» спеціальності 061 «Журналістика»