«Business Communication Journalism»: значення презентацій у представленні досліджень та проєктів

March 22, 2024

У центрі уваги студентського наукового гуртка «Business Communication Journalism», який відбувся 22 березня 2024 року була важлива тема: значення презентацій у представленні результатів досліджень та проєктів. Учасники зустрілися для обговорення ефективних методів створення та проведення презентацій, спрямованих на якісне висвітлення їхніх ідей.

На засіданні відбувся запланований семінар-вебінар, присвячений розробці презентацій та матеріалів для вдалих виступів з результатами досліджень та проєктів. Учасники змогли ознайомитися з передовими підходами та інструментами, які допоможуть ефективно комунікувати свої ідеї та досягати максимального впливу на аудиторію.

Ось деякі з них:

1. Структурованість та логічність презентації: учасники дізналися про важливість структурованості та логічності в презентаціях. Вони зрозуміли, що презентація повинна мати чітко визначену структуру та логічно передавати ідеї та аргументи.
2. Візуалізація даних: учасники дізналися, як ефективно візуалізувати дані за допомогою графіків, діаграм, та інших засобів. Саме графічне відображення даних допомагає зрозуміти складну інформацію швидше та легше для аудиторії.
3. Використання сторітелінгу: учасники були підтримані у вивченні мистецтва сторітелінгу, або мистецтва розповіді історій. Вони дізналися, що історії можуть бути потужним інструментом для привернення уваги та створення зв'язку з аудиторією.
4. Використання мультимедійних засобів: учасники отримали інформацію про різноманітні мультимедійні засоби, такі як відео, аудіо, анімація тощо, і як їх можна використовувати, щоб презентації стали більш цікавими та змістовними.
5. Врахування контингенту аудиторії: важливим аспектом, на який звернули увагу, було врахування вікових та професійних інтересів аудиторії під час підготовки презентації. Учасники розуміли, що успішна презентація - це та, яка враховує потреби, зацікавленість та рівень знань своєї аудиторії.
6. Тренування публічного виступу: учасники мали можливість практикувати свої навички публічного виступу перед іншими учасниками гуртка, отримуючи конструктивний фідбек та поради для покращення публічного виступу та ораторського мистецтва.

Вивчаючи та використовуючи ці підходи та інструменти, учасники гуртка отримали не лише знання, а й практичні навички для успішної підготовки та проведення презентацій з результатами своїх досліджень та проектів, а також впливу на аудиторію.

Ми вдячні всім, хто взяв участь у цьому заході та активно долучився до обговорення теми, яка має велике значення для розвитку наукових та професійних навичок у сфері бізнес-комунікацій та журналістики.
Будемо раді бачити вас на майбутніх засіданнях!

З повагою,

керівник гуртка, старший викладач
кафедри англійської філології
Індіра РЕНСЬКА
 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook