Семінар «Роль наставника академічної групи у духовному відродженні та оздоровленні студентської молоді»
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ
«Роль наставника академічної групи у духовному відродженні
та оздоровленні студентської молоді»
Normal
0
false
false
false
RU
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
DefSemiHidden="true" DefQFormat="false" DefPriority="99"
LatentStyleCount="267">
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Normal" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="heading 1" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Title" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtitle" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Strong" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Emphasis" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Table Grid" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="No Spacing" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light List" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 1" >
QFormat="true" Name="List Paragraph" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Quote" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Intense Quote" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 1" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 2" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 3" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 4" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 5" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 6" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtle Emphasis" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Intense Emphasis" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtle Reference" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Intense Reference" >
UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Book Title" >
|
Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді) |
Тема заняття |
Мета і завдання |
Роздатковий матеріал |
Доповідач |
|
10:00–10:30 |
Про важливість виховання здорового способу життя особистості майбутнього фахівця
|
Мета – підкреслити наставникам академічних груп важливість їх покликання і обов’язку щодо виховання здорового способу життя особистості майбутнього фахівця Завдання: – актуалізувати потреби наставників академічних груп у здійсненні виховної роботи з формування здорового способу життя студентів; – розкрити концептуальні основи виховної роботи в університеті в частині виховання здорового способу життя студентів |
Електронний варіант презентаційного матеріалу |
ректор НУБіП України, член-кореспондент НАПН України, доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки
Ніколаєнко Станіслав Миколайович |
|
Запитання та відповіді |
||||
|
10:40–11:10 |
Основи духовного і молекулярно-генетичного оздоровлення людини і довкілля |
Мета – акцентувати наставникам академічних груп на важливості молекулярно-генетичного оздоровлення молоді та збереженні природного середовища Завдання: – зосередити увагу наставників на важливості духовного оздоровлення людини; – показати профілактичні та лікувальні можливості рослинних біологічних препаратів |
Зразки препаратів, брошури та книги |
директор Центру духовного відродження та оздоровлення людини і довкілля НУБіП України, директор Інституту оздоровлення і відродження народів України, кандидат медичних наук, професор Європейської академії проблем людини, заслужений винахідник України Потопальський Анатолій Іванович |
|
Запитання та відповіді |
||||
|
11:20–11:50 |
Про систему фізкультурно-спортивної та оздоровчої роботи в НУБіП України |
Мета – познайомити наставників академічних груп із структурними елементами системи виховної роботи в НУБіП України та показати їх функціональні можливості Завдання: - розкрити особливості взаємодії суб’єктів виховної роботи в НУБіП України; - надати практичні поради учасникам семінару щодо використання потенціалу системи виховної роботи у формуванні особистості студента |
Електронний варіант презентаційного матеріалу, Електронний варіант програми виховання студента «Фахівець, громадянин, патріот» |
кандидат сільськогосподарських наук, доцент, директор Навчально-наукового центру виховної роботи і соціального розвитку Коваленко Віталій Петрович |
|
Запитання та відповіді |
||||
|
12:00–12:30 |
Оздоровчий центр НУБіП України та його роль у прищепленні здорового способу життя студентам та працівникам університету |
Мета – запропонувати слухачам способи профілактики захворювань та оздоровлення людини Завдання: - розкрити можливості Оздоровчого центру НУБіП України; - надати практичні поради учасникам семінару щодо здоров’язбереження/ |
Презентаційний матеріал |
Завідувач оздоровчого центру України Крупка В’ячеслав Андрійович |
|
Запитання та відповіді |
||||
|
12:40–13:10 |
Формування соціально-важливих якостей особистості майбутнього фахівця як умови його соціального і морального здоров’я у контексті вимог програми виховання студента «Фахівець, громадянин, патріот» |
Мета – сформувати психологічну та методичну готовність наставників академічних груп до застосування інструментів програми виховання студентів «Фахівець, громадянин, патріот» з підопічною академгрупою Завдання: - обґрунтувати потребу у формуванні соціально-важливих якостей особистості майбутнього фахівця; - надати практичні поради щодо використання положень програми виховання студента «Фахівець, громадянин, патріот» у роботі з вихованцями |
Електронний варіант презентаційного матеріалу, електронний варіант програми виховання студента «Фахівець, громадянин, патріот» |
доктор пед. наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки Сопівник Руслан Васильович |
|
Запитання та відповіді |
||||
|
13:20–13:50 |
Застосування тренінгової технології у вихованні валеологічних цінностей стдуентів |
Мета – показати практичне застосування тренінгової технології у вихованні валеологічних цінностей студентів. Завдання: - розкрити особливості тренінгової технології; - навести приклади застосування інтерактивних методів навчання у вихованні валеологічних цінностей студентів. |
Електронний варіант презентаційного матеріалу |
доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки Васюк Оксана Вікторівна |
|
Запитання та відповіді |
||||
|
14:00–14:30 |
Методика виховання у студентів несприйнятливості до наркотичних речовин |
Мета – привернути увагу наставників студентських груп до проблеми вживання наркотичних речовин та озброїти їх сучасними методиками профілактики наркотичної залежності. Завдання: - надати інформацію про наслідки вживання наркотичних речовин, поради вчених щодо викорінення шкідливих звичок; - ознайомити наставників з сучасними програмами і методиками відмови від наркотичних речовин |
Електронний варіант презентаційного матеріалу, методичні рекомендації щодо формування здорового способу життя |
канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки Маценко Леся Миколаївна |
|
Запитання та відповіді |
||||