В продовження співпраці з коледжами

May 5, 2023

    Черговий візит до Ірпінського фахового коледжу НУБіП України цього разу відбувся з метою ознайомлення студентів з особливостями проектного менеджменту та використанням нейромаркетингових досліджень.

   Доцент кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту Катерина Алексеєва презентувала переваги проектного менеджменту. Проектний менеджмент як раз і допомагає швидко і ефективно досягати поставлених цілей. Крім того, в процесі цього формується ціла система комплексів, які можуть бути використані для досягнення загальних цілей компанії, а також розробляється схема розумного розподілу ресурсів.
   Доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівілі Лариса Карпенко ознайомила студентів з нейромаркетинговими методами дослідження, як засобом психологічного впливу на споживача.  Нейромаркетинг -  це нове поле маркетингових досліджень, яке вивчає сенсорні, когнітивні та емоційні відповіді споживачів на маркетингові стимули. До основних цілей інструменту відноситься  дослідження реакції людини на конкретні подразники, прогноз вибору та спонукання споживача до покупки ще до того, як він усвідомлює свою потребу в товарі.
  Нейромаркетинг допомагає вирішити питання, пов’язані з утриманням та коригуванням поведінки споживача від моменту вибору продукту до безпосередньої покупки в різних форматах та сферах — від онлайн-магазину до банерної реклами.   
 
   Студенти з цікавістю слухали доповідачів та активно дискутували.
 

Людмила ЧОРНЕНЬКА 
заступник декана факультету 
аграрного менеджменту

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook