БІНАРНЕ ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

7 листопада 2019 року

 

7

«Навчання— це організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння та усвідомлення навчального матеріалу і подальшого застосування отриманих знань, студентів та навичок на практиці». Дане визначення підтвердили на практичному занятті викладачі циклової комісії спеціальних електротехнічних дисциплін Оберська Н. В. та Дудар О.П.

31

7 листопада 2019р. в групі Е-41М було проведено бінарне, практичне заняття з дисциплін: «Електричне освітлення та опромінення» та «Електротехнологія» на тему: «Розрахунок освітлення і нагрівних установок для створення мікроклімату в приміщенні». Мета заняття навчитися по розрахункових даних розраховувати освітлення та вибирати опалювальну установку в приміщенні. Для досягнення мети і виконання завдань, що ставились на занятті викладачами було застосовано різноманітні методи навчання, такі як: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, інтерактивний.

2564

Злагоджена робота викладачів створювала доброзичливу атмосферу і заохочувала студентів до плідної праці, прояву здібностей, їхньої креативності та індивідуальності.

Таким чином було доведено, що інтегрований підхід у навчанні сприяє розширенню пізнавального досвіду студентів у поставлених викладачами конкретних завдань, інтенсивному їх розвитку, формуванні інтересу, розвиває загально навчальні навички студентів. Дане бінарне заняття об’єднало дві різні дисципліни, активізувало процес навчання і сприяло встановленню міжпредметних зв’язків.

Богдан Білик,
викладач циклової комісії електротехнічних дисциплін
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook