Гурток "Маркетинг" зайняв І місце на VI Фестивалі студентської науки

22 травня 2017 року
Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі

  17 травня 2017 року о 10.00 у межах тижня науки в університеті було розпочато фінальний етап VI Фестивалю студентської науки. Урочисте відкриття фестивалю розпочалося з гарних та надихаючих слів ректора університету Станіслава Миколайовича Ніколаєнка. Студентські наукові гуртки оцінювало високопоставлене журі, до яких входили начальник науково-дослідної частини Володимир Отченашко, голова спілки молодих вчених молодих вчених Марина Галат, голова Ради аспірантів Оксана Молдавчук, голова Студентського наукового клубу Олександр Марчук, а також голови Рад молодих вчених структурних підрозділів Університету.

         Одним із двох гуртків, які представляли факультет аграрного менеджменту у фіналі конкурсу, був науковий студентський гурток «Маркетинг», який конкурував з іншими 22 науковими гуртками університету та його відокремлених підрозділів. 
       Науковий гурток представляли староста гуртка, студентка 4 курсу 2 групи Гречана Катерина та студент 3 курсу 2 групи Юрій Синяк. Доповідачі ознайомили високопоставлене журі та всіх присутніх з основними досягнення гуртка за 2016-2017 навчальний рік. А ділитися було чим!!! Навчальний рік був багатим на події та студентські досягнення.

 

      Доповідачі ознайомили журі та присутніх з актуальністю, метою та основними завданнями гуртка, які були поставлені на поточний навчальний рік. Студент Юрій Синяк поділився основними стратегічними напрямами розвитку гуртка, якими є співпраця з роботодавцями з метою кращого працевлаштування випускників кафедри, співпраця з іншими вищими навчальними закладами країни та зарубіжжя. 
      Гречана Катерина поділилася основними досягненнями студентів-гуртківців та інших майбутніх маркетологів. Катерина зазначила, що гуртківці та всі студенти-маркетологи постійно відвідують виставки та форуми. Так, студентами були відвідані такі основні виставки як виставка маркетингу та реклами «REX-2016» та «IT-REX» у вересні 2016 року, «Франчайзинг - 2017» та «Овочі. Фрукти. Логістика». В рамках останньої виставки було проведено зустріч із керівництвом компанії «Астра», у результаті якої студентку магістратури Уманець Ліну було запрошено на стажування у відділ маркетингу компанії. Не менш важливою подією в житті гуртківців було відвідання Фестивалю соціальної реклами у лютому 2017 р. під керівництвом професора кафедри маркетингу Луція О.П.

     Невід’ємним напрямом роботи членів гуртка є участь у конференціях, які відбуваються на базі нашого університету та інших ВНЗ. Зокрема, важливими подіями стали участь у 70-ій науково-практичній студентській конференції «Стратегія розвитку аграрного сектору економіки України в умовах євроінтеграційних процесів» (8 грудня 2016 р.), Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Роль молоді у розвитку АПК України» (18-19 квітня 2017 р.), науково-практичній студентській конференції “Напрямки розвитку маркетингу в аграрному секторі України” (25 квітня 2017 р.), а також у Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг і логістика в агробізнесі», де студенти виступали активними помічниками в її організації. 
       Не менш важливими здобутками маркетологів є публікація наукових тез та статтей. Протягом 2016-2017 навчального року саме студентами було надруковано більше 70 тез доповідей та 2 статті у співавторстві з викладачами у виданнях, які входять до наукометричних баз даних. Доповідачі також ознайомили з міжнародною співпрацею студентського наукового гуртка.

 

     Одним із наукових напрямів роботи гуртківців є участь у олімпіадах та наукових конкурсах, основним цьогорічним досягненнями яких є 8 місце студентки магістратури Каріне Подолян у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади студентів ВНЗ з маркетингу, а також її участь у навчальній програмі «Нові концепти управління: мультиплікатори та важелі впливу», яка відбувалася 13 квітня 2017 року в Бізнес-школі при Києво-Могилянській академії. А також повідомили, що студентка магістратури Юлія Поспєєва пройшла у ІІ етап конкурсу «Молодь опановує маркетинг», який відбудеться в травні 2017 року. Важливим досягненням студентів також є розроблення рекламних проектів для телевізійного каналу « НЛО TV» та торгової марки «Конті». 
      Юрій Синяк ознайомив присутніх та журі з одним із розроблених студентами в рамках проекту «Відкрий для себе туристичну Україну» план просування туристичних послуг однієї з областей країни. Юрій детально розповів про проект, особливості його впровадження, просування та маркетингового супроводу. Також показали розроблений пакет туристичних послуг та маршрутів для відвідувачів.

 
 

      На завершення виступу гуртківці поділилися своїми науковими та творчими планами на наступний навчальний рік. Юрій та Катерина з великим задоволенням відповіли на всі поставлені питання журі. За підрахунками членів журі науковий студентський гурток «Маркетинг» отримав І місце у фіналі  VI Фестивалю студентської науки
   

 

    Щиро вітаємо доповідачів, студентів та всіх небайдужих до діяльності гуртка з перемогою!

Бажаємо натхнення та наполегливості студентам у науковому пізнанні та щиро дякуємо доповідачам за яскраве та достойне представлення та студентам-маркетологам за підтримку під час виступу!!!

 

Ярослава Ларіна

завідува кафедри маркетингу та міжнародної тогівлі

Олена Четверик 

керівник наукового студентського гуртка "Маркетинг"

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)