Cучасна атмосфера інноваційної логістичної компанії очима здобувачів освіти

13 листопада 2024 року

Здобувачі освіти ІІ та ІІІ курсів спеціальностей МАРКЕТИНГ та МЕНЕДЖМЕНТ Боярського фахового коледжу НУБіП України у межах підписаного меморандуму про співпрацю побували на захоплюючій професійній екскурсії  в логістичній компанії Нова пошта, офіційного дилера Групи NOVA в Україні. Вони відвідали КІТ (Київський інноваційний термінал) – перший інноваційний термінал в новітній логістичній інфраструктурі Нової пошти, який є справжнім прикладом інноваційного підприємства, що дозволяє поринути в сучасну логістичну атмосферу.

Було цікаво дізнатися, що група NOVA надає клієнтам, як бізнесу, так і приватним особам, повний спектр логістичних, фінансових, ІТ-послуг в Україні та за кордоном. До групи входять українські та міжнародні компанії, зокрема логістична компанія Нова пошта в Україні, Nova Post Europe, Nova Global, авіакомпанія Supernova Airlines, фінансова компанія NovaPay, а також ІТ-компанія Nova Digital.

Нова пошта - українська компанія з експрес-доставки, заснована 2001 року, доставляючи щодня 1,5 млн. посилок і вантажів, є найшвидшою в Україні. Для своїх клієнтів компанія відкрила найдоступнішу мережу: 11 400 відділень та 15 500 поштоматів. За 2023 рік компанія доставила 412 млн. відправлень, що більше на 30%, ніж у 2022 році. Компанія має 133 сортувальних терміналів і депо у кожному обласному центрі країни з автоматизованими процесами сортування. Шість найбільших терміналів знаходяться у Києві (КІТ), Харкові (ХАІ), Хмельницькому (ХІТ), Львові (ЛЕО), Дніпрі (ДАО) та Запоріжжі (ЗІТ).

Першу чергу КІТа відкрили у березні 2018 року, а у січні 2021 року запрацювала друга черга. З її запуском термінал збільшив потужність і тепер здатен обробляти до 50 тис. посилок на годину. Нова пошта інвестувала близько 14 млн. євро в будівництво та обладнання для обладнання другої черги терміналу.

Термінал оснащений обладнанням нідерландської компанії Vanderlande, яке дозволяє швидко сортувати посилки. Ключовий елемент цієї системи – сканер штрих-коду (ШК), який, завдяки конструкції з дзеркал, дає можливість сканувати штрих-код на посилці з будь-якої сторони.

Екскурсію проводили працівники терміналу, яка почалася з інформативної презентації. Цікаву та змістовну екскурсію зі студентами провела менеджер групи зовнішніх комунікацій Ганна НОВОСЬОЛОВА, яка розповіла історію підприємства, організацію роботи виробничих дільниць, особливості роботи в умовах воєнного стану, поділилася планами на майбутнє. Оглядова екскурсія включала можливість побачити умови роботи співробітників і поспілкуватись із провідними фахівцями.

Здобувачі освіти  на чолі з завідуючою економічного відділення Іриною СЕМЕНЮТОЮ, викладачами циклової комісії економічних дисциплін Наталією КУЛІШ та Ольгою БЕРЮХ були вражені інноваційними технологіями, що забезпечують не лише високу продуктивність, але й екологічність та ергономічність управління. Вони повернулися до коледжу з новими ідеями, щирими емоціями; зрозуміли, як важливо поєднувати теоретичні знання з практичним використанням передових технологій у сучасному маркетингу та менеджменті.

Надзвичайно корисною для студентів була інформація Юлії ПРАЧУК, фахівця з підбору та адаптації персоналу, про актуальні вакансії та зацікавлення компанії у випускниках коледжу. Компанія пропонує конкурентну оплату праці, інвестиції в навчання та розвиток, динамічне середовище і запевняє, що кожен матимете можливість для самореалізації та професійного зростання, можливість застосування власного досвіду. З перших кроків компанія пропонує підтримку, стажування на одному з відділень компанії та навчання у внутрішньому центрі навчання.

Нова пошта — один із найбільших в Україні роботодавців. В ній працює 42 000 осіб — 32 000 співробітники Нової пошти та 10 000 співробітників її партнерів. Нова пошта не лише забезпечує сучасними логістичними послугами, а і є соціально відповідальним корпоративним громадянином своєї країни. Компанія щорічно реалізує низку соціальних та екологічних проєктів для українців.

Юлія ПРОЧУК розповіла свою історію кар’єрного росту, особливості своїх професійних обов’язків і можливості проходження виробничої практики студентами в компанії.

Такі екскурсії, практичні зустрічі є необхідними для здобувачів освіти освітньо-професійних програм МАРКЕТИНГ та МЕНЕДЖМЕНТ, оскільки вони дозволяють забезпечити формування і розвиток фахових компетентностей.

Дякуємо керівництву компанії за теплу атмосферу, цікаву бесіду та корисні поради! Висловлюємо подяку за змістовну та цікаву екскурсію!

 

Ольга БЕРЮХ,

викладач маркетингових дисциплін



Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook