Cучасна атмосфера інноваційної логістичної компанії очима здобувачів освіти

13 листопада 2024 року

Здобувачі освіти ІІ та ІІІ курсів спеціальностей МАРКЕТИНГ та МЕНЕДЖМЕНТ Боярського фахового коледжу НУБіП України у межах підписаного меморандуму про співпрацю побували на захоплюючій професійній екскурсії  в логістичній компанії Нова пошта, офіційного дилера Групи NOVA в Україні. Вони відвідали КІТ (Київський інноваційний термінал) – перший інноваційний термінал в новітній логістичній інфраструктурі Нової пошти, який є справжнім прикладом інноваційного підприємства, що дозволяє поринути в сучасну логістичну атмосферу.

Було цікаво дізнатися, що група NOVA надає клієнтам, як бізнесу, так і приватним особам, повний спектр логістичних, фінансових, ІТ-послуг в Україні та за кордоном. До групи входять українські та міжнародні компанії, зокрема логістична компанія Нова пошта в Україні, Nova Post Europe, Nova Global, авіакомпанія Supernova Airlines, фінансова компанія NovaPay, а також ІТ-компанія Nova Digital.

Нова пошта - українська компанія з експрес-доставки, заснована 2001 року, доставляючи щодня 1,5 млн. посилок і вантажів, є найшвидшою в Україні. Для своїх клієнтів компанія відкрила найдоступнішу мережу: 11 400 відділень та 15 500 поштоматів. За 2023 рік компанія доставила 412 млн. відправлень, що більше на 30%, ніж у 2022 році. Компанія має 133 сортувальних терміналів і депо у кожному обласному центрі країни з автоматизованими процесами сортування. Шість найбільших терміналів знаходяться у Києві (КІТ), Харкові (ХАІ), Хмельницькому (ХІТ), Львові (ЛЕО), Дніпрі (ДАО) та Запоріжжі (ЗІТ).

Першу чергу КІТа відкрили у березні 2018 року, а у січні 2021 року запрацювала друга черга. З її запуском термінал збільшив потужність і тепер здатен обробляти до 50 тис. посилок на годину. Нова пошта інвестувала близько 14 млн. євро в будівництво та обладнання для обладнання другої черги терміналу.

Термінал оснащений обладнанням нідерландської компанії Vanderlande, яке дозволяє швидко сортувати посилки. Ключовий елемент цієї системи – сканер штрих-коду (ШК), який, завдяки конструкції з дзеркал, дає можливість сканувати штрих-код на посилці з будь-якої сторони.

Екскурсію проводили працівники терміналу, яка почалася з інформативної презентації. Цікаву та змістовну екскурсію зі студентами провела менеджер групи зовнішніх комунікацій Ганна НОВОСЬОЛОВА, яка розповіла історію підприємства, організацію роботи виробничих дільниць, особливості роботи в умовах воєнного стану, поділилася планами на майбутнє. Оглядова екскурсія включала можливість побачити умови роботи співробітників і поспілкуватись із провідними фахівцями.

Здобувачі освіти  на чолі з завідуючою економічного відділення Іриною СЕМЕНЮТОЮ, викладачами циклової комісії економічних дисциплін Наталією КУЛІШ та Ольгою БЕРЮХ були вражені інноваційними технологіями, що забезпечують не лише високу продуктивність, але й екологічність та ергономічність управління. Вони повернулися до коледжу з новими ідеями, щирими емоціями; зрозуміли, як важливо поєднувати теоретичні знання з практичним використанням передових технологій у сучасному маркетингу та менеджменті.

Надзвичайно корисною для студентів була інформація Юлії ПРАЧУК, фахівця з підбору та адаптації персоналу, про актуальні вакансії та зацікавлення компанії у випускниках коледжу. Компанія пропонує конкурентну оплату праці, інвестиції в навчання та розвиток, динамічне середовище і запевняє, що кожен матимете можливість для самореалізації та професійного зростання, можливість застосування власного досвіду. З перших кроків компанія пропонує підтримку, стажування на одному з відділень компанії та навчання у внутрішньому центрі навчання.

Нова пошта — один із найбільших в Україні роботодавців. В ній працює 42 000 осіб — 32 000 співробітники Нової пошти та 10 000 співробітників її партнерів. Нова пошта не лише забезпечує сучасними логістичними послугами, а і є соціально відповідальним корпоративним громадянином своєї країни. Компанія щорічно реалізує низку соціальних та екологічних проєктів для українців.

Юлія ПРОЧУК розповіла свою історію кар’єрного росту, особливості своїх професійних обов’язків і можливості проходження виробничої практики студентами в компанії.

Такі екскурсії, практичні зустрічі є необхідними для здобувачів освіти освітньо-професійних програм МАРКЕТИНГ та МЕНЕДЖМЕНТ, оскільки вони дозволяють забезпечити формування і розвиток фахових компетентностей.

Дякуємо керівництву компанії за теплу атмосферу, цікаву бесіду та корисні поради! Висловлюємо подяку за змістовну та цікаву екскурсію!

 

Ольга БЕРЮХ,

викладач маркетингових дисциплін



Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook