Освіта, мотивація, практика та професійне зростання майбутніх фахівців сфери гостинності
Освіта, мотивація, практика та професійне зростання майбутніх фахівців сфери гостинності
25 жовтня 2024 року
У ХХІ столітті в усіх галузях економіки, в тому числі в індустрії гостинності спостерігається жорстка конкуренція, серед ключових конкурентних переваг якої є якість надання споживчих послуг. Завдання закладів вищої освіти полягає у підготовці фахівців здатних забезпечити успішність бізнесу та вистояти в конкурентній боротьбі. Це є одним із пріоритетів, яких дотримується кафедра готельно-ресторанної справи та туризму НУБіП України у процесі підготовки майбутніх фахівців галузі. Кафедра ставить за мету підготувати менеджерів-лідерів у сфері гостинності, які б ефективно виконували свої професійні обов’язки. Вирішити ці завдання можна, насамперед, реалізувавши програму практичної підготовки.
Кар’єру в готельному бізнесі майбутні фахівці розпочинають з 2-3-х курсів, поєднуючи навчання та роботу за фахом. Саме тому студентів першого курсу необхідно знайомити з найкращими підприємствами готельного бізнесу. Одним із таких є п’ятизірковий готель у місті Києві «InterContinental Kyiv», який відвідали здобувачі ОП «Готельно-ресторанний бізнес» під час виїзного практичного заняття в рамках вивчення дисципліни «Вступ до фаху».

Менеджери готелю розповіли здобувачам про історію створення готелю, познайомили з комфортабельними та елегантними номерами з витонченим дизайном.



Студенти відчули традиційну атмосферу Франції, яку створює вишуканий декор. Вражаючим був бар на даху – лаунж-бар b-hush, де студенти мали можливість насолодитися панорамним видом на столицю, що і робить готель унікальним.

Студенти з перших вуст від менеджерів готелю дізналися про особливості роботи у сфері гостинності, можливості та принципи кар’єрного зростання, ключові професійні навички, секрети успішного готельного менеджменту. Робота в готельно-ресторанному бізнесі – це, перш за все, робота з людьми, яка передбачає вміння вибудовувати ефективну комунікацію з гостями, вирішення конфліктних ситуацій на місці.

Все це для бакалаврів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» стало початком професійного надбання та професійного зростання і сприятиме підвищенню їх мотивації до навчання та отримання якісної освіти в НУБіП України.

Тереза МИКИЦЕЙ,
викладач дисципліни «Вступ до фаху»,
заступник директора ННІ неперервної освіти і туризму