Аналіз результатів проміжної атестації – основна тема організаційної години у студентів 3 групи 2 курсу спеціальності «Лісове господарство»

23 жовтня 2024 року

 Під час нетривалого періоду очної форми навчання в осінньому семестрі у студентів 3 групи 2 курсу скороченого терміну спеціальності «Лісове господарство» відбулася організаційна година. Під час зустрічі з наставником увага була закцентована на актуальних питаннях, які пов’язані із проходженням навчального процесу, аналізом результатів проміжної атестації в осінньому семестрі, іншими поточними справами. У процесі спілкування було з’ясовано питання, пов’язані із перебігом навчального процесу, відвідуванням студентами лекційних і лабораторно-практичних занять, своєчасних здачах практичних і самостійних робіт, модульного тестування, термінами проведення зимової іспитової сесії тощо.

Важливим питанням організаційної години стало проведення аналізу результатів атестації, що була проведена в поточному семестрі. На жаль, результати атестації в групі не є достатньо втішними. Лише п’ять студентів групи (з дванадцяти) є атестованими з усіх дисциплін, чотири студенти не атестовані з 1-3 дисциплін і три студенти не атестовані з 5-6 дисциплін. У процесі розгляду даного питання особлива увага була приділена тим дисциплінам, за якими не атестованих студентів виявилося найбільше, а саме «Лісові культури» та «Лісівництво». Такі результати не є задовільними для студентів, які вже отримали ступінь молодшого спеціаліста за обраним фахом. Під час аналізу атестації було з’ясовано, що на її результати вплинули ряд чинників, а саме: складність для деяких студентів самостійно опрацьовувати теоретичний матеріал і виконувати на його основі лабораторно-практичні завдання; тимчасове працевлаштування, що забирає значну частину часу; інколи це і причини технічного характеру, що позначаються на якості роботи в дистанційному форматі.
У результаті проведеної зустрічі та спілкування із студентами можна відзначити, що незважаючи на всі труднощі об’єктивного та суб’єктивного характеру кожен із розумінням відноситься до необхідності належного відношення до навчального процесу. Окремим студентам було вказано на необхідності активізації своєї роботу та виправлення ситуації у вивченні певних дисциплін, поліпшити показник відвідування лекційних і лабораторно-практичних занять, а також якісної підготовки до зимової сесії.

С. Дударець,
доцент кафедри відтворення лісів та
лісових меліорацій, наставник групи
Н. Антонець, староста групи

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook