Ректорат: готуємося до вступної кампанії та працюємо над енергетичною автономією
08 липня 2024 року під головуванням Вадима Ткачука відбулося засідання ректорату. Триває аналіз потреб і можливостей автономного енергозабезпечення університету з метою організації якісного освітнього процесу, зазначив ректор. Зокрема, прийнято рішення про переміщення інформаційних ресурсів в дата-центр з цілодобовим електричним живленням – відтепер вони будуть доступні 24/7. Свої пропозиції внесла робоча група на чолі з проректором з навчально-науково-виробничої роботи та адміністративно-господарської діяльності Валерієм Іщенком стосовно можливостей забезпечення автономного енергозабезпечення об’єктів університету: фахівці вже приступили до її реалізації.
Продовжується співпраця з роботодавцями, бізнесом. Предметом останніх домовленостей стало можливе сприяння в облаштуванні сучасного смарт-укриття в одному з навчальних корпусів та вирішення питання енергонезалежності навчального корпусу № 1, де розміщена приймальна комісія університету.
Проректор з науково-педагогічної роботи та розвиту Сергій Кваша доповів про результати засідання історичної комісії НУБіП щодо відзначення засновників школи морфологів – проєкт відповідного рішення буде запропонований до розгляду вченої ради. Встановлений діалог з новим керівництвом Голосіївської районної в місті Києві лікарні з метою співпраці в забезпеченні здоров’я студентів та співробітників. Мова йшла про відновлення повноцінної діяльності Оздоровчого центру. Минулого тижня на виконання доручення ректора відбулися перевірки частини гуртожитків щодо їхньої готовності до поселення студентів нового набору та в цілому до нового навчального року.
Учений секретар Оксана Барановська повідомила про серпневе засідання вченої ради університету, яке є мотивуючим, дає імпульс колективу для ефективного початку навчального року, що пройде 15 серпня. Проректори за своїми напрямами готують відповідні доповіді.
Проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності Оксана Тонха зупинилася на вступі до аспірантури: для НУБіП збільшено до 190 кількість місць державного замовлення. Наразі триває підготовка екзаменаційних комісій, приміщень, де будуть проводитися вступні іспити. Також видані накази на проведення проміжної атестації аспірантів, яка пройде в серпні.
Директор Студентського містечка Сергій Стецюк закцентував на підготовці кампусу до нового навчального року. Йому дано доручення провести аналіз забезпечення гуртожитків меблями та м’яким інвентарем, сформувати потребу в їхньому оновленні протягом наступних п’яти років. Аналогічно і з ремонтами: визначити ті, які потрібно провести першочергово, і які зробити в подальшому, аби забезпечити комфортний побут для студентів.
Керівник профкому студентів та аспірантів Микола Булачок проінформував про надану допомогу молоді.
Відповідальний секретар приймальної комісії Олексій Соломка закцентував на реєстрації вступників пільгової категорії для проходження співбесід і складання внутрішніх іспитів: на перший курс бакалаврату по 10 липня, до магістратури – по 16-те.
Голова профспілки співробітників Ростислав Тарасенко закцентував на організації відпочинку дітей працівників та можливості короткотермінового відпочинку в СОТ «Академічний».
Голова Сенату Студентської організації Олександр Вертелецький проінформував про участь студентства університету в Конгресі Студентської ліги України, благодійний футбольний матч студентської команди з командою коміків, навчання майбутніх студентських кураторів, які допомагатимуть першокурсникам.
Заступник начальника відділу кадрів Валентина Шаповал доповіла про організацію відпусток науково-педагогічних працівників, недопущення значного їх накопичення.
Начальник відділу організаційної діяльності навчально-дослідних господарств, Боярської лісової дослідної станції та навчально-виробничої практики Микола Грунтковський проінформував про заготівлю сіна, плани розпочати жнива до кінця тижня. Розроблені та подані заявки на отримання вуглецевих сертифікатів для всіх господарств університету.
Начальник відділу регіонального розвитку, координації діяльності відокремлених структурних підрозділів, дистанційної освіти та заочного навчання Олександр Санченко доповів про перебіг вступної кампанії, активну профорієнтаційну кампанію. 09 липня відбудеться нарада ректора Вадима Ткачука з керівниками відокремлених структурних підрозділів, присвячена поточній ситуації, підготовці до нового навчального року.
Головний бухгалтер Тетяна Кондрицька закцентувала на звітній кампаній за першу половину року. Триває сплата за навчання та проживання в гуртожитках. Минулого тижня казначейство провело виплати за зобов’язаннями університету, сформованими ще в травні. Платіжки за червень та липень ще очікують перерахування коштів.
Начальник планово-фінансового відділу Тетяна Костюк проінформувала про надходження фінансування університету за загальним фондом в липні в повному обсязі. Розроблений і готовий до затвердження в Міністерстві освіти і науки штатний розпис університету з урахуванням змін від 01 липня 2024 року. Формуються пропозиції розподілу коштів, які надійшли в межах формульного фінансування, на придбання для ННІ та факультетів. Традиційно підбиваються підсумки діяльності госпрозрахункових підрозділів: їх буде представлено на найближчому засіданні ректорату.
Проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності Олександр Лабенко доповів про старт набору іноземних студентів. Минулого тижня делегація університету брала участь в заходах в межах проєкту TWINNING у Варшаві. Під час роботи в столиці Польщі, проведені зустрічі з офіцером Times Higher Education зі збору даних, погоджені спільні заявки на гранти з представниками Університету Рідінг, Великобританія. Також готуються пропозиції з посилення мовної підготовки науково-педагогічних працівників університету.
Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко зупинився на ремонтах в навчальних корпусах та гуртожитках. Готовий експертний висновок щодо реконструкції павільйону сільськогосподарських машин. У фокусі – проєкт із забезпечення об’єктів університету автономним електричним живленням.
Проректор з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олена Глазунова повідомила про підготовку меморандумів про співпрацю з Департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Київським муніципальним університетом в профорієнтаційній роботі. Минулого тижня відбулася зустріч із відповідальними особами за впровадження автоматизованої системи управління Сумського державного університету, де детально презентовано можливості запровадження електронного розкладу, безпаперових відомостей та екзаменаційних книжок, обговорено перспективи створення електронного кабінету студента.
Підбиваючи підсумки, ректор Вадим Ткачук дав ряд доручень. Олені Глазуновій – супроводжувати організовану діяльність приймальної комісії, завершити перенос інформаційних ресурсів університету в дата-центр, перевірити готовність навчальних лабораторій та аудиторного фонду до нового навчального року. Валерію Іщенку – завершити розробку концепції енергоефективності та забезпечення автономності об’єктів університету. Сергію Кваші – за графіком провести перевірку готовності гуртожитків до поселення студентів. Оксані Барановській – узагальнювати матеріали в межах підготовки до серпневого засідання вченої ради університету.
Розглядалися й інші питання життєдіяльності університету.
Денис Рудень