Підсумки та переможці І етапу студентських олімпіад з маркетингових дисциплін у 2023-2024 навчальному році
Підсумки та переможці І етапу студентських олімпіад з маркетингових дисциплін у 2023-2024 навчальному році
3 квітня 2024 року
Відповідно до наказу ректора Станіслава Ніколаєнка «Про проведення І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади в 2023-2024 н.р. у НУБіП України» №1265 від 5 грудня 2023 року, та розпорядження декана факультету аграрного менеджменту Анатолія Остапчука №733 від 14 грудня 2023 року «Про проведення I етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальностей та навчальних дисциплін», відбулися студентські олімпіади, проведення яких закріплене за кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі.
Протягом 26 - 28 березня 2024 року кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі в очно-дистанційному форматі було проведено три олімпіади: з дисциплін «Маркетинг» та «Аграрний маркетинг», а також зі спеціальності 075 Маркетинг. До проведення олімпіад були залучені студенти 2- 4 курсів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання.
Основною метою проведення студентських олімпіад є підвищення якості підготовки фахівців; системного вдосконалення навчального процесу, стимулювання творчого росту, розвиток креативних здібностей та підвищення інтересу учасників до професії маркетолога, вдосконалення навчального процесу та активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів; розвитку креативних здібностей студентів та виявлення науково-обдарованої молоді. Олімпіада – це змагання майбутніх маркетологів у застосуванні здобутих ними знань, вмінь та навичок, а також можливість перевірити та продемонструвати набуті професійні компетентності.
26 березня було проведено І етап студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг», учасниками якої стало 62 студента 2-4 курсів спеціальності 075 Маркетинг. Учасникам були запропоновані завдання, які складалися з двох блоків: тестові завдання та ситуаційні завдання, з метою реалізації практичних навичок та втілення креативних рішень студентів з дисципліни "Маркетинг". Олімпіада проводилася з використанням платформи Elearn.
До складу оргкомітету з проведення І етапу студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг» увійшли: Збарський Василь, д.е.н., професор, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - голова оргкомітету; Головніна Олена, д.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; Гераймович Віолета, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – члени оргкомітету; Алла Рябчик, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – секретар оргкомітету.
Оргкомітет відмітив високий рівень знань та креативність студентства і визначили переможців олімпіади з дисципліни "Маркетинг". Переможцями стали:
I місце - Черенкова Вікторія
II місце - Остапенко Марина
III місце - Никитчук Ігор
27 березня кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі було проведено І етап студентської олімпіади з дисципліни «Аграрний маркетинг». До складу оргкомітету увійшли: Гальчинська Юлія, д.е.н., професор, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - голова оргкомітету; Гаврилюк Юлія, к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; Карпенко Лариса, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – члени оргкомітету, Ірина Кальковська, асистент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – секретар оргкомітету. Завдання складалося з двох блоків: тестові завдання та ситуаційні завдання з дисципліни «Аграрний маркетинг». Олімпіада проводилася з використанням платформи Elearn.
За результати перевірених робіт та виконаних завдань в рамках проведення олімпіади переможцями студентської олімпіади з дисципліни "Аграрний маркетинг" стали:
I місце - Тоюнда Анна
II місце - Рогаліна Марина
III місце - Ярошенко Вікторія
28 березня було проведено І етап студентської олімпіади зі спеціальності 075 «Маркетинг», учасниками якої стали студенти 4 курсу бакалаврського рівня вищої освіти та магістри спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання.
До оргкомітету з проведення олімпіади зі спеціальності 075 Маркетинг увійшли: Луцій Олександр, к.е.н., професор, професор професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - голова оргкомітету; Бондаренко Валерій, д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; Барилович Олена, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - члени оргкомітету; Олена Нагорна, к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - секретар оргкомітету. За результатами виконаних завдань оргкомітетом визначено переможців серед студентства бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти.
Переможцями олімпіади зі спеціальності 075 Маркетинг стали:
серед студентів ОС «Бакалавр»
I місце - Самченко Адріана
II місце - Довгій Ярослав
III місце - Новікова Софія
серед студентів ОС «Магістр»:
I місце - Лазуренко Маргарита
II місце - Григор'євих Анастасія
III місце - Кашлюк Валентин
Нагородження відбудеться на 73-й Науково-практичній студентській конференції «Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи» 4 квітня 2024 року.
Вітаємо учасників та переможців олімпіади і бажаємо подальших творчих та наукових здобутків!
Валерій БОНДАРЕНКО,
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Алла РЯБЧИК, Олена НАГОРНА,
доценти кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі