Програма семінару-навчання для керівників структурних підрозділів
на тему: «Про науково-методичні заходи щодо підвищення якості підготовки фахівців та реалізація програми «Голосіївська ініціатива-2020»
|
Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді) |
Тема доповіді |
Доповідач |
|
І-й день – 27.01.2015 р.
|
||
|
9.00 15-20 хв. |
Вступне слово |
Ректор НУБіП України Ніколаєнко С.М. |
|
30 хв. |
Про організаційно-методичну діяльність у рамках реалізації Закону України «Про вищу освіту» |
директор Департаменту вищої освіти МОН України Коровайченко Ю.М. |
|
20 хв. |
Про формування зони вільної торгівлі «Україна-ЄС» та можливі наслідки для аграрного сектору |
проректор з навчальної і виховної роботи Кваша С.М. |
|
30 хв. |
Про нормативно-правову базу організації навчально-виховного процесу: - вимоги щодо ліцензування та акредитації; - стандарти освіти за окремими напрямами підготовки; - про формування навчального навантаження кафедр; - організація документообігу факультетів, інститутів; - Положення «Про іспити та заліки в НУБіП України» |
начальник навчального відділу Зазимко О.В. |
|
20 хв. |
Про вимоги до якості освіти та удосконалення системи оцінювання знань студентів
|
проректор з навчальної і виховної роботи Кваша С.М. |
|
15 хв. |
Запитання та відповіді |
|
|
10 хв. |
Перерва |
|
|
15 хв. |
Про особливості організації студентського самоврядування та виховної роботи із студентами |
проректор з навчальної і виховної роботи Кваша С.М. |
|
20 хв. |
Про планування роботи декана факультету і директора інституту (річне, місячне) та контроль за виконанням прийнятих рішень |
начальник відділу кадрів Михайліченко М.В. |
|
15 хв. |
Про планування роботи факультету (ННІ) та контроль за виконанням прийнятих рішень |
в.о. декана економічного факультету Діброва А.Д. |
|
15 хв. |
Про організацію роботи вченої ради факультету (ННІ) |
в.о. декана факультету тваринництва та водних біоресурсів Кондратюк В.М. |
|
10 хв. |
Запитання та відповіді |
|
|
15 хв. |
Про інформаційне забезпечення навчального процесу |
в.о. декана факультету інформаційних технологій Глазунова О.Г. |
|
15 хв. |
Про формування навчально-методичних комплексів дисциплін |
завідувач науково-методичної лабораторії Кліх Л.В. |
|
10 хв. |
Про формування плану видання навчально-методичної літератури в університеті та забезпечення його виконання |
доцент науково-методичної лабораторії Тракай В.Г.
|
|
15 хв. |
Про організацію практичного навчання студентів |
заступник начальника навчального відділу Бачинський О.В. |
|
15 хв. |
Про порядок подання рукописів навчальної літератури і необхідних документів для отримання рекомендації вченої ради університету їх до друку |
доцент навчального відділу Касаткін Д.Ю. |
|
15 хв. |
Запитання та відповіді |
|
|
10 хв. |
Перерва |
|
|
20 хв. |
Про формування студентського академічного рейтингу та процедуру поселення студентів у гуртожитки
|
директор навчально-наукового центру виховної роботи та соціального розвитку Черкашин Д.К. |
|
15 хв. |
Про забезпечення академічної мобільності студентів університету
|
директор навчально-наукового центру міжнародної діяльності Ткачук В.А. |
|
15 хв. |
Про особливості прийому на навчання студентів з іноземних країн |
заступник директора навчально-наукового центру міжнародної діяльності Рязанов О.М. |
|
10 хв. |
Запитання та відповіді |
|
|
ІІ-й день – 03.02.2015 р. |
||
|
9.00 20 хв. |
Про стан і перспективи розвитку науки у НУБіП України у 2015 р. |
перший проректор, академік Ібатуллін І.І. |
|
25 хв. |
Про механізми та форми організації наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності НУБіП України у рамках вимог Закону Україну «Про вищу освіту», «Про наукову та науково-технічну діяльність» і порядок формування тематики та проведення МОН України конкурсного відбору проектів наукових досліджень і розробок, розгляду анотованих звітів за закінченими дослідженнями, які виконуються за рахунок коштів загального фонду державного бюджету |
начальник НДЧ Отченашко В.В. |
|
10 хв. |
Про порядок оформлення та ведення документації з науково-дослідної тематики |
начальник науково-організаційного відділу Самсонова В.В. |
|
10 хв. |
Про основні вимоги до оформлення документів фінансової звітності за науково-дослідними тематиками |
начальник планово-фінансового відділу НДЧ Шостак В.М. |
|
15 хв. |
Запитання та відповіді |
|
|
10 хв. |
Перерва |
|
|
15 хв. |
Про фахові видання та порядок управління підготовкою та випуском наукових видань у НУБіП України |
начальник відділу науково-технічної інформації Шевченко Н.Ю. |
|
15 хв. |
Про практичні аспекти забезпечення правової охорони об’єктів інтелектуальної власності у НУБіП України |
начальник відділу патентно-ліцензійної, винахідницької та раціоналізаторської роботи Лук’янчук Л.В. |
|
10 хв. |
Про особливості прийому та навчання у аспірантурі та докторантурі НУБіП України |
завідувач відділу аспірантури і докторантури Барабаш О.І. |
|
15 хв. |
Про організацію та порядок розгляду і захисту дисертацій у НУБіП України |
начальник відділу наукової атестації Грищенко С.М. |
|
15 хв. |
Запитання та відповіді |
|
|
10 хв. |
Про перспективи участі науковців НУБіП України у програмі «Горизонт 2020» |
начальник НДЧ Отченашко В.В. |
|
15 хв. |
Про особливості наукового супроводу діяльності навчально-дослідних господарств НУБіП України |
начальник відділу інноваційної діяльності та трансферу технологій Туринський В.М. |
|
5 хв. |
Запитання та відповіді |
|
|
ІІІ-й день – 04.02.2015 р. |
||
|
9.00 20 хв. |
Про планування бюджету Університету та нове Положення про відрядження |
начальник планово-фінансового відділу Дробот Н.М. |
|
15 хв. |
Про формування штатного розпису та оплату праці в Університеті |
заступник начальника планово-фінансового відділу Костюк Т.О. |
|
5 хв. |
Запитання та відповіді |
|
|
15 хв. |
Про роботу із студентами контрактної форми навчання |
головний бухгалтер Кондрицька Т.П. |
|
15 хв. |
Про порядок оформлення документів на призначення академічних стипендій |
начальник навчального відділу Зазимко О.В. головний бухгалтер Кондрицька Т.П. |
|
15 хв. |
Про порядок призначення соціальних стипендій (для окремих категорій студентів: з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; з числа осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи тощо) |
провідний фахівець відділу соціальної роботи Шовкалюк В.С. |
|
15 хв. |
Запитання та відповіді |
|
|
10 хв. |
Перерва |
|
|
20 хв. |
Про організацію роботи господарських служб та забезпечення господарської діяльності ННІ та факультетів університету |
проректор з навчально-науково-виробничих питань і адміністративно-господарської діяльності Іщенко В.В. |
|
15 хв. |
Про порядок оприбуткування та списання матеріальних цінностей |
головний бухгалтер Кондрицька Т.П. |
|
15 хв. |
Про дотримання норм чинного законодавства України та локальних нормативних актів Університету |
начальник юридичного відділу Бова А.П. |
|
15 хв. |
Про організацію роботи кафедри військової підготовки |
Завідувач кафедри військової підготовки Есаулов А.О. |