Кейс-заняття з природничих дисциплін


IMG adb3c6959b1672d22a3d78ba15112a46 V

18 травня 2018 року в групах Ео-31М, Ек-21М, ЕкЕо-11М викладачами циклової комісії природничих дисциплін Дворською Л.А., Сновидою М.П. та Соколовською І.Я. проведено інтегроване кейс-заняття на тему: «Природні ресурси Латинської Америки, їх хімічний склад та екологічні наслідки від використання».

IMG 180f369abd9d07cc161fb1ea99d73141 VIMG ed5932b85f059176534cb5883e95b5fe VIMG 7f1f49d58fa27550d5f31db7dff00242 VIMG 9fa5ac5def1d8dadaa7bdc4da7739242 V

Ситуаційна вправа або кейс – це опис конкретної ситуації, який використовується як педагогічний інструмент, що допомагає студентам з предметів географія, хімія та екологія в комплексі глибше зрозуміти тему, розвинути уявлення, отримувати додаткову інформацію, поєднати теоретичні знання з реаліями життя та інше.

IMG 1c7649beca941058467cc00484e019b0 VIMG 4ad7791782be6338f22954671e035ef7 V

Під час заняття викладачами використовувались мультимедійна презентація, роздатковий матеріал (колекції мінералів), таблиці, географічні карти та різноманітні відеофрагменти. Студенти працювали в групах та брали активну участь у дискусіях.

Вивчивши природні ресурси Латинської Америки, студенти проаналізували їх хімічний склад та екологічні наслідки від їх використання, чим досягли поставленої мети заняття.

Дворська Л.А., Сновида М.П. та Соколовська І.Я.,
викладачі циклової комісії природничих дисциплін


G
M
T
Визначити мову Азербайджанська Албанська Англійська Арабська Африкaнська Баскська Бенгальська Білоруськa Бірманськa Болгарськa Боснійська Валлійська Вірменська В'єтнамська Галісійська Гінді Грецька Грузинська Гуджаратська Данська Есперанто Естонська Зулуська Іврит Ігбо Ідиш Індонезійська Ірландська Ісландська Іспанська Італійська Йоруба Казахська Каннада Каталонська Китайська (Трад) Китайська (Спр) Корейська Креольська (Гаїті) Кхмерська Лаоська Латвійська Латинська Литовська Македонська Малагасійська Малайська Малайяламська Мальтійська Маорійська Маратхі Монгольська Непальська Нідерландська Німецька Норвезька Панджабська Перська Польська Португальська Російська Румунська Себуанська Сербська Сесото Сингальська Словацька Словенська Сомалійська Суахілійська Суданська Тагальська Таджицька Тайська Тамільська Телугу Турецька Угорська Узбецька Українська Урду Фінська Французька Хауса Хмонгська Хорватська Чева Чеська Шведська Яванська Японська
Азербайджанська Албанська Англійська Арабська Африкaнська Баскська Бенгальська Білоруськa Бірманськa Болгарськa Боснійська Валлійська Вірменська В'єтнамська Галісійська Гінді Грецька Грузинська Гуджаратська Данська Есперанто Естонська Зулуська Іврит Ігбо Ідиш Індонезійська Ірландська Ісландська Іспанська Італійська Йоруба Казахська Каннада Каталонська Китайська (Трад) Китайська (Спр) Корейська Креольська (Гаїті) Кхмерська Лаоська Латвійська Латинська Литовська Македонська Малагасійська Малайська Малайяламська Мальтійська Маорійська Маратхі Монгольська Непальська Нідерландська Німецька Норвезька Панджабська Перська Польська Португальська Російська Румунська Себуанська Сербська Сесото Сингальська Словацька Словенська Сомалійська Суахілійська Суданська Тагальська Таджицька Тайська Тамільська Телугу Турецька Угорська Узбецька Українська Урду Фінська Французька Хауса Хмонгська Хорватська Чева Чеська Шведська Яванська Японська
Звукова функція обмежена 200 символами