Як зацікавити покоління «мілленіалів»: тренінг для столичних школярів

20 травня 2019 року
     У межах роботи над спільним пілотним проектом кафедр виробничого та інвестиційного менеджменту і маркетингу та міжнародної торгівлі щодо розвитку співпраці зі школами м. Києва через проведення тренінгів 15 травня знову пройшов профорієнтаційний захід серед школярів у формі тренінгу з маркетингу та менеджменту.

     Цього разу доценти Катерина Алексеєва і Олена Четверик запропонували учням 10-х та 11-х класів столичної гімназії № 43 із поглибленим вивченням дисциплін соціально-гуманітарного циклу «Грааль» відчути себе експертами і на основі методу експертних оцінок визначити якість вишневих соків відомих в Україні торгових марок. Старшокласники приміряли на себе роль учасників програми «Знак якості» та взяти активну участь у визначенні результатів та підрахунку суми виставлених балів своїх колег.

     Безумовно, успішна профорієнтаційної роботи неможлива без застосування нових підходів. Зацікавити покоління так званих «мілленіалів», захоплених гаджетами, класичними лекціями практично нереально. Однак, тренінговий підхід, в ході якого інформація доноситься у привабливій та нестандартній формі, є однозначно більш ефективним.

     Під час проведення одного з таких тренінгів Катерина Алексеєва і Олена Четверик розповіли про переваги навчання на факультеті аграрного менеджменту НУБіП України: ознайомили з його структурою (кафедрами та сучасними освітніми програмами), а також особливостями та кваліфікаційними вимогами до менеджера, project-менеджера та маркетолога, можливостями працевлаштування після завершення навчання використовуючи тісну співпрацю з радою роботодавців, перспективами отримання подвійних дипломів завдяки паралельному навчанню в європейських університетах-партнерах, наявністю практики за кордоном, а також можливостями паралельно навчатися на потужній університетській кафедрі військової підготовки.

     Багато бажаючих проявили велику зацікавленість університетом і факультетом, а також готовність продовжити такі тренінги та отримали друковані буклети з контактною інформацією про умови вступу.

Лідія Шинкарук,
завідувач кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту
Ярослава Ларіна,
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій