Розпочато презентації проектів маркетологами факультету аграрного менеджменту
На факультеті агарного менеджменту відбулось чергове продуктивне практичне заняття з маркетингу за участі декана Анатолія Остапчука і завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі – Руслана Буряка. Кожному студенту 3 курсу 4 англомовної групи поставлено завдання створити власний проект у сфері маркетингових досліджень, провести дослідження, проаналізувати ринок, проявити свою креативність, творчість та презентувати на занятті.
На практичному занятті, яке відбулося 6 листопада 2018 року, були представлені 2 проекти. Першими свою ідею презентували Анжеліка Кошева та Дарія Чорна. «Ми пропонуємо створення зручної упаковки для борошна «Вінницький млинар», а також його сортування відповідно до продукту, який у кінцевому результаті прагне отримати певний споживач», – із захватом розповідали студентки.
«Наша ідея полягає у тому, щоб змінити уявлення споживачів кавових напоїв. Розчина кава у формі кубиків - це просто, зручно і смачно», — поділилися Павло Кобизський та Валерія Степанська, які сьогодні також пропонували свій маркетинговий підхід для Nescafé — найбільшої у світі торгової марки розчинної кави компанії Nestlé.
На парі панувала робоча, справжня студентська атмосфера, де генерувались нові ідеї, звучали доповнення та пропозиції збоку одногрупників.
За творчий підхід, конкретику у постановці задач та дружні відносини студенти вдячні своєму викладачеві – доценту кафедри Юлії Гальчинській.
Тетяна Васильчук,
студентка 3 курсу ФАМ