Завершуються навчальні практики студентів факультету інформаційних технологій: завдання та результати
Завершуються навчальні практики студентів факультету інформаційних технологій: завдання та результати
14 липня 2016 року
З 6 червня на факультеті інформаційних технологій розпочались навчальні практики. Одну з таких, а саме з інформатики та інформаційних технологій для студентів І курсу, проводили викладачі кафедри інформаційних і дистанційних технологій: доцент Олена Кузьмінська, асистенти Тетяна Волошина та Таїсія Саяпіна.
Відповідно до програми практики, студенти мали узагальнити знання, набуті під час вивчення дисциплін Інформатика та Інформаційні технології; поглибити знання шляхом навчання у Microsoft Imagine Academy; ознайомитись із сучасними ІКТ та їх впровадженням у освіту, науку, бізнес; опанувати навички колективної роботи, комунікації та співпраці. Для організації та ефективної співпраці викладачів разом зі студентами під час практики був розроблений електронний навчальний курс (http://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=1406) та запропоновано долучитись до Google+ спільноти (https://goo.gl/L4cIhV).
Студенти під час практики відвідували фахові виставки, семінари, конференції. Зокрема, AgTech Forum у рамках XXVIII Міжнародної агропромислової виставки «АГРО-2016», Міжнародну олімпіаду IT-Universe-2016.
Крім виїзних семінарів для студентів факультету були організовані зустрічі і майстер-класи. В’ячеслав Гаврилюк, асистент ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження поділився досвідом стажування в Індії за програмою ITEC (Indian Technical & Economic Cooperation Programme). Курс з веб-дизайну включав у себе Photoshop, HTML, CSS, Javaschipt та Flesh, що є актуальним для студентів факультету ІТ.
Маргарита Остапчук фахівець з інформаційних технологій у відділі стратегічних досліджень компанії Microsoft Ukraine провела майстер-клас зі створення сайтів з використанням сервісів Microsoft Azure.
А переможець І етапу Всеукраїнської олімпіади з Інформатики Богдан Ворона поділився практичним досвідом опрацювання великих даних та планування проектів засобами Microsoft Excel.
Завдання практики передбачали індивідуальну та командну роботу студентів, а змістове наповнення викладачі добирали спираючись на актуальні потреби факультету. Іншою особливістю було об’єднання студентів різних спеціальностей (економічна кібернетика, комп’ютерні науки, комп’ютерна інженерія, програмна інженерія) у команди для виконання проектів.
Таким чином студенти мали можливість працювати у збірних командах, навчаючи один одного та доповнюючи: кібернетики виступали у ролі аналітиків, майбутні фахівці з інформаційних технологій – програмістів.
Проектна діяльність студентів в рамках проведення ознайомчої практики полягала у дослідження діяльності, стану та перспектив розвитку лабораторій: Центр компетенцій 1С, Microsoft Imagine Academy, Google Apps for Education, Sсhneider Electric, Сisco, Навчальна лабораторія 3D-принтингу та Інтернет-речей.
Результати – сайти-візитівки обраних лабораторій (наприклад, http://nubip-3d-print.azurewebsites.net/) і фото звіти (наприклад, https://plus.google.com/u/0/collection/M0dLsB) були розміщені у спільноті.
Олена Глазунова