РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ АСПІРАНТІВ


     Станом на листопад 2021 року на факультеті тваринництва та водних біоресурсів за спеціальністю 204 – «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» проходить підготовку 20 аспірантів.

     Розподіл за роками вступу в аспірантуру здобувачів наукового ступеня доктора філософії (у відсотках від загальної кількості)

РІК ВСТУПУ

  • Чи маєте Ви особливі освітні потреби, які необхідні від університету для створення певних умов та повної реалізації Вашого права на освіту? Якщо так, то вкажіть, які саме умови необхідні.

  • Чи вважаєте Ви вказаний обсяг самостійної роботи достатнім?

  • Чи відповідають дисципліни навчального плану Вашим науковим інтересам?

  • Ваші пропозиції щодо змін у переліку дисциплін

      Пропозиції щодо змін в переліку дисциплін не поступило

  • Чи дає можливість науково-педагогічна практика, передбачена освітньо-науковою програмою, здобути компетентності, потрібні для подальшої професійної діяльності?

  • Чи вважаєте Ви достатнім обсяг науково-педагогічної практики, передбаченої освітньо-науковою програмою?

  • Чи достатньо реалізується студентоцентрований підхід, що передбачає заохочення здобувачів до ролі автономних і відповідальних суб’єктів освітнього процесу; створення освітнього середовища, орієнтованого на задоволення потреб та інтересів здобувачів, зокрема надання можливостей для формування індивідуальної освітньої траєкторії?

  • Чи своєчасно надається доступна і зрозуміла інформація щодо цілей, змісту та програмних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання в межах окремих освітніх компонентів?

  • Чи є форми контрольних заходів та критерії оцінювання здобувачів чіткими, зрозумілими, дають вони можливість встановити досягнення здобувачем результатів навчання?

  • Чи є чіткими та зрозумілими правила проведення контрольних заходів?

  • Чи забезпечує НУБіП України безоплатний доступ здобувачів до відповідної інфраструктури та інформаційних ресурсів, потрібних для навчання, викладацької та/або наукової діяльності в межах освітньої програми?

  • Якими складовими інфраструктури та інформаційних ресурсів НУБіП України Ви користуєтеся (зробіть позначку)

  • Чи є освітнє середовище НУБіП України безпечним для життя і здоров’я здобувачів, що навчаються за освітньою програмою, та чи дає можливість задовольнити Ваші потреби та інтереси?

  • Ваші побажання щодо поліпшення рівня безпеки освітнього середовища.

      Аспірантів влаштовує рівень безпеки освітнього середовища

  • Чи забезпечує НУБіП України освітню, організаційну, інформаційну, консультативну та соціальну підтримку здобувачів вищої освіти, що навчаються за освітньою програмою?

  • Ваші побажання щодо поліпшення організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки здобувачів вищої освіти

     Частина аспірантів (10 % з опитаних) висловилося з побажаннями «Частіше надсилати актуальну інформацію щодо змін до вимог підготовки докторів філософії та проведення наукових конференцій»

  • Чи виникали під час Вашого навчання конфліктні ситуації (зокрема пов’язані із сексуальними домаганнями, дискримінацією та/або корупцією тощо)?

  • Чи достатньо чіткі і зрозумілі політика та процедури вирішення таких ситуацій? (Положення про попередження та протидію сексуальним домаганням і дискримінації у НУБіП України знаходиться за посиланням: https://polozhennya_pro_poperedzhennya

  • Чи задовольняє Вас якість освітньо-наукової програми?

  • Ваші побажання щодо поліпшення освітньо-наукової програми:

     15 % з опитаних аспірантів вважають за необхідне проводити додаткові семінари чи тренінги з організації наукової діяльності та написання наукових текстів.

  • Оцінка викладачів

      Загалом аспіранти позитивно оцінили викладачів, вибіркові дисципліни яких вони обирали під час навчання в аспірантурі (рис вище)

  • Висловіть свою думку щодо Вашого ймовірного перевантаження та визначення реальної необхідності кількості годин на виконання самостійної роботи по таких дисциплінах

Філософія науки (120/80)
120/80 8 – за
100/80 12 – за
Іноземна мова за професійним спрямуванням (180/120)
180/120…18 – за
160/130 2 – за
Педагогіка вищої школи (90/60)
90/60 – 20 – за
100/60
Комп'ютерна обробка інформації (90/60)
90/60
120/80 20 – за
Математичне моделювання та планування експерименту (90/60)
90/60 18 –за (2 – утримались)
Методика дослідження та організація підготовки дисертаційної роботи (120/70)
120/70 18 – за
120/80 2 – за
Методика дослідження та організація підготовки дисертаційної роботи (90/60)
90/60 17 –за (3 – утримались)
Педагогічна (асистентська) практика (120)
120 – 16 – за
80 – 4 –утрималося
Живлення жуйних тварин (150/110)
150/110 – 19 – за
120/80 – 1– за
Живлення моногастричних тварин (150/110)
150/110 – 19 – за
120/80 – 1 – за
Фізіологія травлення (150/110)
150/110 – 19 – за
150/100 – 1 – за
Оптимізація технологій у тваринництві (150/110)
150/110 – 17 – за (3 утрималося)
Сучасні технології виробництва і переробки продукції тваринництва (за видами тварин) (150/110)

20 – за
Виробництво екологічно-безпечної продукції скотарства (150/110)
150/110 – 17 – за
150/100 – 3 – за
Сучасні технології виробництва продукції бджільництва (150/110)
150/110 – 18 – за
120/80 – 2 – за
80/60 – 1– за
Сучасні технології виробництва продукції свинарства (150/110)
150/110 – 18 – за
120/80 – 2 – за
Організація селекційного процесу у тваринництві (за видами тварин) (150/110)
150/110 – 19 – за
140/110 – 1 – за
Генетика сільськогосподарських тварин (за видами тварин) (150/110)
150/110 – 20 – за
Біотехнологічні методи у тваринництві (за видами тварин) (150/110)
150/110 – 20 – за
Моделі і методи генетичного аналізу (150/110)
150/110 – 18 – за
150/120 – 1– за
180/110 – 1 – за
Геномна селекція (150/110)
150/110 – 20 – за