Відбулася міжнародна конференція у Вроцлаві, Польща
Національний університет біоресурсів і природокористування України разом з Вроцлавським природничим університетом та Варшавським університетом наук про життя став співзасновником та співорганізатором Міжнародної конференції «Цифрова освіта в природничих університетах», яка проходила 6-7 травня 2014 року на базі Природничого Універсистету у Вроцлаві, Польща. У організаційному та програмному комітеті конференції НУБіП України представляла декан факультету комп’ютерних наук і економічної кібернетики Глазунова О.Г. Всі члени делегації НУБіП України виступили з доповідями:
- О.Г.Глазунова - The structure of e-learning course in the context of Smart Education
- О.Г.Кузьмінська - Flipped learning model: tools and experience of implementation in higher education
- О.М.Ткаченко - Use of hybrid e-learning content in the study of programming
- М.В.Мокрієв - Organization of educational activities students of environmental universities using LMS Moodle
- Н.А.Демешкант - Organization of educational cooperation
За результатами круглого столу, який відбувся після конференції, було досягнуто домовленості щодо підготовки та подання спільних грантових проектів, які стосуються створення електронних мультимедійних навчальних матеріалів для студентів природничих університетів, масових відкритих електронних навчальних курсів, спільно з Вроцлавським та Варшавським університетами.
7 травня відбувся україно-польський семінар на тему "Дистанційна освіта - досвід та перспективи". На семінарі обговорювалися практичні та теоретичні питання з покращення процесу навчання з використанням різноманітних інформаційних технологій, обговорювалися питання мотивації до використання цих технологій як студентами, так і викладачами. Окремо обговорювали питання створення спільних навчальних проектів.
Студентська частина делегації, у складі команди студентів В.Линець, М.Гавлович, Ю.Царенко, О.Голячук були задіяні у виконанні колективного проекту разом із польськими студентами. Використовуючи дистанційні технології студенти виконували колективний проект зі створення навчальної комп’ютерної гри. Результатом стала браузерна квест-гра направлена на поліпшення учасниками своїх знань про країни учасниці, зближення культурних взаємозв'язків та оволодіння навиками командної роботи. В рамках проведення конференції студенти презентували результати своєї проектної роботи та ділилися досвідом організації колективної роботи з використанням дистанційних технологій.