Євгенія Сидоренко віддає свій пріоритет спеціальності «Професійна освіта» НУБіП України

30 червня 2021 року
Сидоренко Євгенія Євгенівна, випускниця 2021 року ЗЗСО № 242 Подільського району м. Києва.

Доброго дня, розкажіть нам про себе. 
Добрий день, мене звати Євгенія, я мешкаю у місті Києві, в мальовничому районі Виноградарь, де і отримала повну середню освіту.

Які Ваші плани на майбутнє? Ким мрієте стати?
Я дуже ретельно підходжу до вирішення цього питання. Світ професій дуже різноманітний і цікавий, тому я ще з 9 класу почала вивчати ринок професій та закладів освіти, які можуть надати мені якісні і конкурентоспроможні послуги. Найголовніше для мене у виборі майбутнього професійного шляху - це обрати професію, яка мені по душі та бути впевненою, що мій фах буде затребуваний у перспективі.

А чому у Вас саме такі орієнтири при виборі професії?
В першу чергу, я не хочу отримувати диплом тільки тому, що «так треба». Я хочу отримати разом із дипломом якісну підготовку, яка мені буде необхідна для практичної діяльності. По-друге, я обов’язково хочу працювати саме за фахом. І щоб моя професія мені приносила не тільки матеріальне заохочення, а й задоволення. Я хочу вивчати дисципліни, які мені цікаві, а не тому, що так потрібно. І, якщо чесно, то до критеріїв вибору майбутньої професії вніс свої зміни карантин. Я озирнулася навколо і зрозуміла, що дуже багато професій втрачають свою актуальність, дуже багато людських ресурсів замінюються на механізми, дуже багато людей опинилися «за бортом» під час карантину та не змогли адаптуватися до нових умов існування людства. Тому, для мене, критерії вірно обраної професії це: ЦІКАВІСТЬ, АКТУАЛЬНІСТЬ та ПРОФЕСІЙНА ЗАТРЕБУВАНІСТЬ.

     — Чи потрапляє спеціальність «Професійна освіта» під ці критерії?
Так! І дуже! Я віддала свій перший пріоритет саме цій освітньо-професійній програмі, оскільки дуже багато аналізувала та проводила паралелі із іншими спеціальностями. Наприклад, мені дуже імпонує доступність матеріалів на сайті кафедри для потенційних абітурієнтів. Я мала змогу дистанційно, не виходячи із дому, ознайомитись із навчальним планом, дізнатися, які саме дисципліни я буду вивчати. Окрім цього, я передивилася не просто список дисциплін, але і мала змогу побачити їх робочі програми із конкретними темами для вивчення. Це дало мені змогу визначитись, чи цікавим буде для мене це навчання. Проаналізувавши окремо ринок вакансій я побачила, що актуальність на фахівців цієї професії дуже висока. І, що не мало важливо, матеріально вигідна. Тобто два моїх критерія вже співпало: цікава для мене професія і матеріально забезпечена. І знов ж таки, карантин. Професія педагога дуже вдало продемонструвала: щоб не відбувалося із суспільством, які б нові тенденції не з’являлися, але педагогіка буде актуальна завжди, бо усі ми родом зі школи.

     — А як Ви дізналися про НУБіП України? І чому Ваш вибір саме цей заклад освіти? 
Про цей заклад освіти я вперше ще почула від своєї вчительки біології у школі, Надії Олександрівни Діри. Вона мені прищепила любов до цієї науки і її думка для мене була дуже авторитетною. На той час вона навчалась в аспірантурі НУБіП і розповідала нам про якісну підготовку, про навчальні заняття у сучасному форматі. Мені стало цікаво і тоді я вперше зайшла на сайт НУБіП України. Також, для мене авторитетним став вибір учнів нашої школи, які вже вступили у НУБіП. Я дуже добре знала Юрію Тітова, Софію Омельченко по внутрішньо шкільним заходам, олімпіадам. І я для себе розуміла, що якщо вони тут навчаються, то це дуже гарний заклад освіти! Я передивлялася їх світлини, відео та соціальні мережі і побачила ще одну, іншу, але заманливу сторону навчання: дуже різноманітне і цікаве життя, участь у різних конкурсах та заходах, концертах та екскурсіях. Дуже важливим був чинник наявності дистанційного навчання під час карантину. Бо дуже багато моїх знайомих, які навчаються в інших закладах освіти, скаржилися на відсутність повноцінних занять, що дуже багато самостійного опрацювання і майже відсутня підтримка та зв'язок із викладачем. З цього приводу я звернулася до Надії Олександрівни, яка мені надала посилання на своє дистанційне заняття і запросила на нього. Я мала змогу відчути себе студенткою і на власні очі оцінити якість дистанційної освіти. Різниці між живим навчанням я не відчула. І це був останній етап, на якому я вирішила для себе, що сто відсотків НУБіП, сто відсотків Професійна освіта.

     — А чи є щось,що можливо Вам не до кінця подобається чи не зрозуміло?
Стосовно доступності і зрозумілості інформації, то тут 100 відсотків із ста. Гарно і зрозуміло наповнений сайт, дні відкритих дверей, учасницею яких я була, особисті консультації викладачів та завідуючого кафедри, Руслана Васильовича, питань і роздумів не залишають жодних. Тільки НУБіП, тільки кафедра педагогіки! Але є один момент, який мене трохи засмутив. Я не встигла взяти участь в конференції, яку проводила кафедра педагогіки. Але, я точно знаю, що обов’язково зроблю це в майбутньому, вже у якості студентки кафедри педагогіки! Бо можливість брати участь у науковій діяльності для мене дуже цікава та заманлива!

Євгенія, бажаємо Вам успіхів та сподіваємося на зустріч у вересні!

Інтерв’ю провела,
викладач кафедри педагогіки
Лідія Чередник

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook