Ректорат: завершення навчального семестру, організація практичного навчання та ощадливе використання енергоресурсів

20 травня 2021 року
     20 травня 2021 року під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулося засідання ректорату. Коло питань, які розглядалися, як завжди стосувалися всіх сфер життєдіяльності університету. Але про все за чергою.

     Ректор представив новопризначених керівників підрозділів. Олександр Ракша очолив земельний відділ, Віталій Вакуленковідділ аспірантури, Валентина КорнієнкоУкраїнську лабораторії якості та безпеки продукції АПК.

     Про стан навчального процесу та завдання по завершенню другого семестру поточного навчального року доповів проректор з науково-педагогічної роботи Василь Шинкарук. Відповідно до ситуації з пандемією з 11 травня розпочалося очне навчання для студентів четвертого курсу, а з 17 – для друго- та третьокурсників. Щоденний моніторинг відвідуваності свідчить про явку на рівні 82%. Відповідним наказом ректора були внесені зміни до графіку навчального процесу для студентів цих курсів, наразі для них організовані лабораторні та практичні заняття. Складання ж іспитів та заліків відтерміновані. А отже завданням для деканів факультетів та директорів ННІ є належна організація якісного навчання для студентів усіх курсів та форм, провести екзаменаційну сесію згідно з Положенням, сформувати академічні рейтинги та накази на призначення стипендій, забезпечити проходження навчальних та виробничих практик, звернути увагу на підготовку до складання ЄВІ з іноземної мови випускників бакалаврату. І все це буде зроблено з дотриманням санітарних вимог, зазначив Василь Шинкарук.

     Про організацію практичного навчання в 2020-2021 навчальному році доповів заступник навчального відділу Олег Бачинський. Понад 1600 підприємств, установ та організацій заключили відповідні договори та приймають наших студентів на практики. Звісно, практичне навчання організоване і в навчально-дослідних господарствах університету. Проте недоліком є масова участь студентів в короткий період часу, а логічним для студентів окремим спеціальностей була б організація практик в різні пори року. Радник ректора Дмитро Войтюк звернув увагу на відповідальність керівника практики та кількість годин, які на неї виділені в навчальному плані та рейтинзі діяльності науково-педагогічного працівника. Декан механіко-технологічного факультету Вячеслав Братішко навів приклади організації навчальних та виробничих практик для студентів факультету, які відбуваються на базі провідних установ і підприємств. Директор Боярської лісової дослідної станції Анатолій Карпук проінформував про участь студентів ННІ лісового і садово-паркового господарства та факультету землевпорядкування в практиках, які проходять на її базі. Уся необхідна інфраструктура в належному стані, заняття будуть проводитися відповідно до затверджених програм. Директор Агростанції Юрій Россомаха доповів про проходження практики 77 студентів агробіологічного факультету, для яких створені умови для якісного навчання та побут. Окрім того найкращі студенти, які наразі навчаються, працевлаштовані в господарстві й здобувають теоретичні та практичні знання. Директор НДГ «Ворзель» Геннадій Білуха проінформував про організацію практик в цьому господарстві. Директор НДГ «Великоснітинське» Микола Журавель доповів про проходження 94 студентів факультетів ветеринарної медицини та агробіологічного. Очікують на приїзд студентів механіко-технологічного факультету. Директор ННІ лісового і садово-паркового господарства Петро Лакида звернув увагу на забезпечення санітарних умов та побуту в навчально-дослідних господарств. Про залучення роботодавців до організації практичного навчання доповіла декан факультету захисту рослин, біотехнологій та екології Юлія Коломієць. Акцентувалася увага на лабораторії «Екстракон», де проходять практику магістри-агробіологи. Також наголошувалося на замовленні послуг в лабораторіях університету навчально-дослідними господарствами.

  

  

     Проект Положення про гарантів освітньо-наукових програм ІІ освітньо-наукового ступеня представив проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку Сергій Кваша. В червні відбудеться акредитація семи освітньо-наукових програм, затверджений графік на проведення цієї процедури ще для 28 спеціальностей. Ректорат затвердив документ та схвалив склад ради гарантів.

  

     Також Сергій Кваша презентував доповнення до стратегічної програми розвитку університету «Голосіївська ініціатива – 2025». Серед них – відкриття філіалу університету в Китайській народній республіці, посилення студентського медіа, зміцнення матеріально-технічної бази тощо.
     Відповідальний секретар приймальної комісії Сергій Ковалевський вніс пропозиції до правил прийому на 2021 рік у зв’язку з відкриттям набору на нові спеціальності та особливостями вступу для громадян з тимчасово-окупованих територій, які були рекомендовані до затвердження вченою радою.

  

     Про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників – професорів та завідувачів кафедрами проінформував начальник відділу Микола Михайліченко.
     Про хід виконання заходів з відзначення 123-річниці університету доповів директор ННЦ виховної роботи і соціального розвитку Геннадій Ржевський.

  

     Завершивши розгляд питань порядку денного, ректорат за участі комендантів навчальних корпусів, завідувачів гуртожитками, керівниками господарських служб заслухав інформацію проректора з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарських питань Валерія Іщенка щодо реалізації програми енергозбереження. Перше, на що звернув увагу проректор, тарифи, які неупинно збільшуються. Що стосується заміни ламп розжарювання на світлодіодні енергозберігаючі, то в кампусі цю роботу зроблено майже 100%-во, в навчальних корпусах вона продовжується. Споживання холодної води – перевищення лімітів в гуртожитку №10, навчальних корпусах №2, 3, 4, 5, 10, 11. Перевищення лімітів електроенергії зафіксовані в гуртожитках 4, 5, 9, 10, 11. Якщо ж до цього додати підвищення тарифів, то ситуація є загрозливою. А отже потрібно постійно системно працювати як службам, так і відповідальним особам на місцях – завідувачам гуртожитками та комендантам корпусів.

  

 

Денис Рудень
 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook