Збори на факультеті аграрного менеджменту з приводу організації освітнього процесу: підведені підсумки навчального року та визначені основні завдання

19 травня 2021 року

    19 травня 2021 на факультеті аграрного менеджменту було проведено збори з приводу організації освітнього процесу. На зборах присутніми були декан факультету аграрного менеджменту Анатолій Остапчук, заступники декана Лариса Карпенко та Людмила Гречанюк, завідувачі кафедр факультету, відповідальні особи від кафедр, методисти, секретарі, лаборанти, а також представники від студентів.
   Збори почалися з промови декана Анатолія Остапчука. Декан підвів підсумки навчального року, що минає, та зазначив, що в умовах карантину, в цілому, вдалося організувати дистанційне навчання на факультеті безболісно та без суттєвого зниження якості. На сьогодні прийнято рішення про відновлення навчання в режимі оффлайн, що дозволить заповнити певні прогалини, викликані відсутністю особистого контакту між викладачами та студентами протягом тривалого відрізку часу. 

   Декан закликав присутніх згуртуватися та активізувати роботу зі студентами, зокрема, щодо проведення екзаменів у період сесії, завершення випускових бакалаврських робіт, організації практики. Студенти та викладачі мають можливість зустрічатися у робочі дні та в суботу в аудиторіях, на кафедрах, а у разі сприятливих погодних умов – у так званих «екокласах», на свіжому повітрі. Актуальним лишається питання дотримання протиепідемічних заходів. Відповідна інструкція була озвучена всім присутнім та прийнята до виконання.

   У своєму виступі завідувач кафедри економічної теорії д.е.н., проф. Микола Талавиря зупинився на питаннях підготовки аспірантів, вимогах, які висуваються сьогодні МОН України щодо методичного забезпечення даного процесу. До дискусії долучилась завідувач кафедри менеджменту ім. Й.С. Завадського проф. Тетяна Балановська та нагадала деякі важливі аспекти здійснення керівництва аспірантами.

   

         
   З графіком освітнього процесу присутніх детально ознайомила заступник декана Людмила Гречанюк. Посилаючись на наявні в НУБіП України положення щодо проведення іспитів та заліків, вона поінформувала стосовно різних аспектів організації сесії студентів. Також Людмила Гречанюк зупинилася на завданні організації навчальних та виробничих практик студентів як ОС «Бакалавр», так і ОС «Магістр».

   Відповідальний секретар приймальної комісії від факультету аграрного менеджменту доцент Олександр Новак у своєму виступі привітав всіх з початком вступної кампанії та представив показники реєстрації студентів четвертого курсу на складання ЄВІ з іноземної мови, кількості поданих заяв на спеціальність 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» та повідомив, що приймальна комісія працює в очному режимі, а студентам надається необхідний супровід та допомога при реєстрації та подачі документів.
    На завершення декан Анатолій Остапчук ознайомив колег з програмою святкування 123-ї річниці НУБіП України та закликав усіх взяти активну участь у запропонованих заходах.
 

Катерина Алексеєва,
доцент кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook