Засідання навчально-методичної комісії механіко-технологічного факультету: колективна робота у розрізі атестації студентів
Засідання навчально-методичної комісії механіко-технологічного факультету: колективна робота у розрізі атестації студентів
14 квітня 2021 року
Постійний аналіз показників освітнього процесу студентів – є невід’ємним сегментом роботи навчально-методичної комісії механіко-технологічного факультету. Попередні висновки про рівень поточного опанування семестрових знань, здобувачами вищої освіти, можна формувати за результатами їх проміжної атестації. Атестація, як контрольний захід, дає суб’єктивну оцінку виконання умов навчального плану кожним студентом на протязі міжсесійного періоду. Незалежно від діючих обмежень і дистанційної форми навчання, проміжна атестація студентів механіко-технологічного факультету була проведена у середовищі електронного журналу Atoms.
За результатами проміжної атестації, 8 квітня 2021 року, відбулося розширене засідання навчально-методичної комісії механіко-технологічного факультету, за участю завідувачів кафедр, старост і кураторів академічних груп, студентів, які мають низькі показники виконання умов навчального плану, а також, їхніх батьків.
Голова навчально – методичної комісії, Ігор Сівак, надав об’єктивну оцінку сорока трьом студентам факультету, стосовно їх низької активності у навчанні. Зниження рівня участі вказаних студентів у навчальному процесі – це проблема всього колективу факультету, яку потрібно вирішувати колегіально. Ні в якому разі не можна залишати молодих людей без підтримки стійкості їхньої свідомості, коли вони, можливо, заплуталися у пріоритетах свого життя. Студент, також, учасник колективу факультету, цей факт він повинен гостро усвідомлювати і відчувати. Тому, існує необхідність прийняття колективних рішень, стосовно подальшого навчання вказаних студентів.
Для встановлення причин, які спонукали до погіршення освітнього показника та пропусків занять, з батьками студентів та завідувачами кафедр колегіально обговорені обставини та напрями конкретних дій для виходу на належний рівень навчального процесу. Загальну характеристику поведінки, свідомості та відповідальності студентів, окреслювали куратори академічних груп, старости доповідали про позиціонування студентів у студентській спільноті.
Під час обговорення встановлено, що всі 43 студенти, під час дистанційної форми навчання, працевлаштувалися на підробіток у різні сфери виробництва та послуг. Робота являється основною причиною пропусків дистанційних занять.
Декан факультету, Вячеслав Братішко, наголосив на неприпустимості порушення вимог навчального процесу, навіть, при тих умовах, що склалися – потрібно вміло поєднувати підробіток та освіту, а за відсутності можливості такого поєднання – перевагу віддавати навчанню, як основному виду діяльності студента, адже, кваліфікований дипломований фахівець, у майбутньому, зможе отримати пристойну посаду у провідній компанії, що забезпечить його вдале кар’єрне зростання. Декан акцентував увагу на підвищенні щільності роботи кураторів із студентським середовищем та ролі батьків у виховному процесі студентів.
Для багатьох батьків, інформація про низьку успішність студентів мала неочікуваний характер, з їхніх слів, вони були впевнені у свідомій діяльності своїх дорослих дітей. Про те, що студенти підпрацьовують, батьки, звичайно, знали, але не надали належного значення тому, що підробіток стане причиною погіршення ситуації з освітою. Батьки зобов’язалися здійснювати постійний контроль за навчанням студентів та підтримали важливість і необхідність таких колективних заходів.
За рішенням навчально-методичної комісії механіко-технологічного факультету, студентам встановлений виправний період до 23 квітня 2021 року. На протязі встановленого періоду, здобувачі вищої освіти повинні ліквідувати заборгованості з вивчення дисциплін в електронному середовищі Elearn, відвідувати on-line заняття та продемонструвати потяг до розвитку майбутнього фахівця. Варто зазначити, що напередодні засідання навчально-методичної комісії, 7 квітня 2021 року, були проведені збори розширеного старостату факультету, за участю старост і кураторів академічних груп. На зборах, попередньо і детально, були обговорені результати проміжної атестації студентів, з метою їх максимальної готовності до складання літньої екзаменаційної сесії.
Ігор Сівак, заступник декана, голова навчально-методичної комісії
механіко-технологічного факультету