В Ірпінському фаховому коледжі завершилася декада циклової комісії маркетингу і торгівлі

25 березня 2021 року
     З 9 по 19 березня в Ірпінському фаховому коледжі було проведено декаду циклової комісії маркетингу і торгівлі. На щастя, у цей період у коледжі освітній процес відбувався в очному форматі, що дозволило максимально залучити студентів до різних заходів з дотриманням карантинних вимог. Мета декади – сприяти зацікавленості здобувачів освіти до навчання, формуванню їх наукового світогляду, поглиблення знань з фахових дисциплін та підвищення інтересу до обраної спеціальності.

     Декаду було розпочато черговим засіданням гуртка «Світ товарознавства» для учнів Ірпінського академічного ліцею НУБіП України. Майстер-клас «Визначення якості ковбасних виробів за допомогою органолептичних та фізико-хімічних методів» провів кандидат сільськогосподарських наук, завідувач лабораторії дослідження якості харчових продуктів Микола Поцелуйко. Ліцеїсти дослідили напівкопчену ковбасу «Дрогобицька» та варену ковбасу «Лікарська» на відповідність ДСТУ 4436:2005. Юні експерти визначили масу нетто, зовнішній вигляд, консистенцію, вигляд фаршу на розрізі, смак, запах, масову частку вологи на приладі Чижової та масову частку жиру на екстракторі Сокслета.

     10 березня 2021 року в рамках практичного заняття з дисципліни «Управління закупівлями та продажем» викладач фахових дисциплін Наталія Федосєєва провела ділову гру «Покупець – Продавець» для здобувачів освіти спеціальності 075 «Маркетинг». У ході гри здобувачі освіти навчалися керувати підприємством торгівлі, реалізувати потрібну продукцію, перемагати в конкурентній боротьбі та аналізувати результати прийнятих рішень. Було змодельовано ситуації, які виникають у практичній діяльності підприємств з моменту їх створення і під час їх роботи на ринку в умовах конкурентної боротьби.
     В рамках співпраці між коледжем та Національним університетом біоресурсів і природокористування України доценти кафедри процесів і обладнання переробки продукції АПК Володимир Василів та Марія Жеплінська провели профорієнтаційну лекції на тему: «Перспективи спеціальностей «Харчові технології» та «Громадське здоров’я» для студентів групи 305(209)-Т. Володимир Павлович та Марія Михайлівна розповіли студентам 3 курсу про можливість вступу до базового навчального закладу – Національного університету біоресурсів і природокористування України, освітній процес і подвійні дипломи, про дозвілля і навчальні практики, а також запросили студентів завітати до університету, де вони зможуть оглянути потужну матеріально-технічну базу факультету.

     Майстер-клас «Увага! Перевір фіскальний чек!» провела завідувачка навчальної лабораторії торговельно-технологічного обладнання, викладач фахових дисциплін Олена Ковтун, яка звернула увагу ліцеїстів на те, що для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести: фіскальний номер РРО, дату та час видачі чека (для традиційних РРО). Перевірка чека через електронний сервіс, встановлення достовірності його даних та факту передачі до ДПС України є запорукою захисту прав громадян як споживачів, а також запобіжником зловживань під час здійснення розрахункових операцій. Також ліцеїсти навчилися програмувати касові апарати та працювати в режимі касира, формувати звіти з оперативної і фіскальної пам’яті ЕККА.

     У Всесвітній день захисту прав споживачів у рамках круглого столу «Проблеми та перспективи захисту прав споживачів» викладачі циклової маркетингу і торгівлі та студенти 3 курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» стали учасниками онлайн-форуму консумерської асамблеї України на тему: «Консумеризм в Україні: законодавча, інституційна та суспільна турбулентність». Форсайт-сесія була присвячена посиленню голосу відповідальності споживачів щодо боротьби із забрудненням планети пластиком. Спікери форуму говорили про законодавче регулювання захисту прав споживачів та ініціативи щодо безпечності і якості товарів, про результати моніторингу ринку щодо виявлення фальсифікованих товарів, про механізм контролю та відповідальності за виробництво і реалізацію фальсифікованої продукції, про ризики та виклики в умовах непередбачених факторів впливу, про еко-тренди у глобальній мережі.

     18 березня в онлайн-форматі у коледжі відбулася І Міжвузівська науково-практична конференція «Стратегії, інновації та проблеми підприємництва, торгівлі, маркетингу та біржової діяльності». Розпочала конференцію голова правління Всеукраїнської асоціації з питань захисту прав споживачів «СПОЖИВЧА ДОВІРА» Олена Куликова, яка представила моніторинг споживчого ринку, результати якого свідчать про те, що стан вітчизняного ринку не відповідає необхідним вимогам. Ринок насичений фальсифікованою, контрафактною та небезпечною для життя, здоров'я і навколишнього середовища продукцією, а кількість порушень законодавства у сфері захисту прав споживачів та продовольчої безпечності має тенденцію до збільшення.
     Начальник відділу безпечності харчових продуктів Головного управління держпродспоживслужби в київській області Сергій Лисенко у своїй доповіді звернув увагу на зміни у чинному законодавстві України та державний контроль за безпечністю та окремими показниками якості харчових продуктів. Жваву дискусію серед студентів і присутніх на конференції викликала доповідь начальника управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області Анни Карпенко, у якій вона звернула увагу на діджиталізації захисту прав споживачів, найбільш поширених питаннях щодо придбання товару, обміну та повернення товарів, а також розповіла про тренд безготівкового розрахунку.

     Завершенням декади стала онлайн-лекція на тему «Якість і безпечність харчових продуктів» доцента кафедри технології м’ясних, рибних та морепродуктів НУБіП України Юлії Сливи. В ході лекції Юлія Володимирівна звернула увагу здобувачів освіти на поняттях якості і безпечності, коротко зупинилася на історії запровадження системи HACCP, яка визначає, оцінює та регулює безпеку харчових продуктів.

     Заходи, проведені в рамках декади циклової комісії, були пізнавальними та інформативними, показали активність та зацікавленість студентів до майбутньої професії. А головне те, що студенти відчули необхідність у самовдосконаленні та подальшому навчанні за освітнім ступенем бакалавра щоб стати класним фахівцем у сфері маркетингу та торгівлі.

Ірина Вінник,
голова циклової комісії маркетингу і торгівлі
Ірпінського фахового коледжу

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook