Наукові здобутки маркетологів - шлях до розвитку: результати постерної презентації магістрів

23 листопада 2020 року

     Магістратура — академічний ступінь, який вважається на рівень вище від бакалавра і є першим кроком на шляху до наукової діяльності. Магістратура – це той рівень, який слугує поштовхом до подальшого кар’єрного зростання у студентів-практиків і з урахуванням усіх умов ринку праці є необхідною для повноцінної реалізайції фахівця. У процесі навчання магістри виконували практичні та ситуаційні завдання, активно займалися науковою діяльністю і все ближче ставали до моменту оприлюднення своїх наукових та практичних здобутків. Таким логічним завершенням стала для магістрів-маркетологів постерна презентація, яка максимально повно відображає результати магістерських робіт. 

      20 листопада кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі проведено постерну презентацію магістрів-маркетологів денної форми навчання, на якій випускники презентували свої наукові та практичні досягнення.

 

     Під головуванням завідувача кафедри Руслана Івановича студенти магістратури представили свої наукові досягнення у сфері маркетингу та реклами. Оприлюдені результати магістерських досліджень є вражаючими. Магістрами проаналізовано надзвичайно актуальні питання у сфері розвитку маркетингу на переробних та сільськогосподарських підприємствах, а саме: особливості формування та розвитку товарного асортименту, використання маркетингових комунікацій, розвитку брендингу та креативних стратегій, особливості розвитку інтернет-маркетингу на вітчизняних підприємствах, дослідження поведінки споживачів. Магістрами також були проаналізовано питання, які пов’язані із функціонуванням та розвитком товарних ринків в Україні.

 

 
 
  

    Магістрами розроблено товари-новинки для досліджуваних підприємств, контент-плани з просування продукції в мережі інтернет, бюджет маркетингових заходів, креативні стратегії з просування продовольчої продукції та інші маркетингові елементи. Розробки пропозиції магістрів-маркетологів викликали активну дискусію та питання як від студентів, так і від викладачів кафедри.

Щиро дякуємо магістрам за участь у постерній конференції та бажаємо успіху у подальшому проходженні всіх етапів захисту магістерських робіт!

Олена Нагорна 
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook