До дистанційного навчання студентів спеціальності «Маркетинг» активно долучаються представники агробізнесу

7 листопада 2020 року
     Сьогодні для підвищення якості освіти та набуття нашими випускниками кваліфікованих конкурентних переваг на ринку праці необхідне переосмислення традиційних форм, методів і змісту навчання, що є пріоритетним у роботі НПП кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, зокрема при викладанні дисципліни «Аграрний маркетинг». Багато з наших студентів прагнуть у майбутньому заснувати власну справу, що, звичайно, потребує широкого спектру як теоретичних знань, так і практичних навичок. Дисципліна «Аграрний маркетинг» має на меті забезпечити студента всім необхідним маркетинговим інструментарієм для започаткування та успішного розвитку власної справи в аграрній сфері, в отриманні знань в сфері маркетингових досліджень ринків сільськогосподарської продукції та продовольства; прогнозування кон’юнктури ринку; а також отримання знань в галузі планування аграрного маркетингу, управління та контролю агромаркетингової діяльності.
     
     В межах дисципліни «Аграрний маркетинг» 5 листопада 2020 року доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі к.е.н., доцентом Гераймович Віолетою на практичне заняття запрошені були представники підприємства-партнера кафедри, лідера українського ринку в сфері комплексних IT рішень для Агропромислового комплексу ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА» (AGRIANALYTICA LIMITED LIABILITY COMPANY (AGRIANALYTICA LLC)).

     Команда експертів компанії реалізовує проект розбудови Агрофінансової екосистемної

онлайн платформи «Кабінет Аграрія».

 
      Представник компанії, керівник напрямку розвитку ринків пан Володимир презентував загальну концепцію та ідею, на якій будується співпраці на платформі, що надає можливість бізнес комунікації та співпраці агровиробників, постачальників засобів виробництва, фінансових установ та покупців-переробників сільськогосподарської продукції на WIN-WIN засадах.
     Електронний Кабінет Аграрія об'єднує всі зацікавлені сторони, що шукають нові формати співпраці в агропромисловому комплексі України. Платформа вирішує проблему доступу до фінансування малого агробізнесу, є інструментом з оптимізації часу та ресурсів на пошук ефективних рішень для агровиробника, кредитора, покупця, постачальника.

      Розумна, проста, потужна система управління та фінансування фермерського господарства AgriAnalytica дозволяє планувати, фінансувати, управляти та аналізувати всю діяльність у господарстві легко і просто. Завдяки отриманій інформації студенти мають змогу перейняти досвід і практичні навички ефективного маркетингу з перших рук.

      Семінар проходив у форматі дискусії. Студенти ОС «Баклавр», спеціальності «Маркетинг» адресували експерту різноманітні запитання щодо використання сучасного програмного продукту, його переваги і недоліки. Цікавими й пізнавальними стали дискусії щодо сучасних форм ринкового посередництва, функцій та можливостей, які потенційно можуть надавати бізнес екосистеми своїм учасникам.

      За словами нашого гостя, компанія зараз динамічно розвивається і запрошує до співпраці українських агровиробників усіх форм власності та господарювання, постачальників, фінансові установи, приватних інвесторів, покупців та переробників сільськогосподарської продукції до співпраці. Також в компанії відкриті двері для студентів та випускників нашого вишу, що мають амбіції і ідеї щодо подальшого розвитку платформи, поділяють цінності команди АгріАналітика та бажають долучитись до проекту.
 
Олена Нагорна 
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі 
.

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook