Вишиванка року 2020

3 листопада 2020 року
м. Київ

  Мистецтво пробуджує бажання жити, поступово повертаємось до звичного життя, але, попри послаблення карантину, маємо зберігати дистанцію, спокій та дотримуватися правил безпеки.

«Дякую за запрошення взяти участь у заході шановна Ксена, ми абсолютно переконані, що Краса врятує світ....саме тому підтримуємо ініціюваний Вами етнопроєкт», – ділиться враженнями наша колега, доцент кафедри журналістики та мовної комунікації Вероніка Василівна Чекалюк.

«За роки незалежності Україна має незмінно позитивні стабільні імідж-маркери до яких належать: культура, традиції та етнічне вбрання, – розповідає іміджмейкер-науковець Вероніка Чекалюк. Історично-культурні елементи та символіка: національне вбрання України – вишиванка у 2015-2020 роках є визнаним світовим трендом. Дизайнери світу активно використовують розшиті квітами і народними українськими візерунками сорочки, блузи і сукні у своїх колекціях. У світових ЗМІ з’являється все більше фотографій всесвітніх зірок у блузках і сукнях, прикрашених традиційним українським візерунком. Згадаймо, як після Революції Гідності зірки Голівуду та інші медійні обличчя світу підтримували Україну, висловлюючи обурення у ЗМІ агресією з боку Росії, при цьому одягнувши одяг з українською символікою, вишиванку. Подібні флешмоби дуже популярні і тиражуються у медіа по сьогодні.

Ми стаємо свідками того, як Україна переходить із категорії просто країна в категорію бренд. Фахівці FutureBrand задекларували, що не всі з 75 досліджених країн можна кваліфікувати як «бренд» – тільки 22 відповідають критеріям і мають конкурентну перевагу над іншими. Україна поки що у переліку розглядається світовими експертами як перспективна держава на шляху до того, щоб стати брендом. Потенційні інвестори і бізнес-партнери, світові корпорації заявляють, що вони будуть торгувати охочіше з країною брендом, ніж просто країною.

Країна-бренд – це висока якість продукції-послуг; інтерес до туризму і навчання в країні; екологічна безпека і сприятлива комфорту інфраструктура; більш ніж задовільний рівень життя громадян; низький рівень корупції; відсутність економічної кризи, воєнно-політичних конфліктів.

За результатами щорічного дослідження FutureBrand Том Адамс, генеральний директор департаменту стратегії на FutureBrand і співавтор доповіді, оприлюднив пріоритети у формуванні державного бренда: «Традиційним пріоритетом є популяризація на державному рівні ідентичності країни, робота над репутацією, що формує корпоративний і споживчий бренд, у подальшому і підняття у іміджевому міжнародному рейтингу».

Отже, як вважає іміджмейкер Вероніка Чекалюк у своіх дослідженнях, тема “ідентичності, вишиванка, традиції – це той базовий мінімум у піднятті рейтингу України у світі, котрий може підтримати кожен українець-патріот. Успішний досвід процесу іміджетворення науковець – практик Вероніка Чекалюк пропонує запозичити у світових держав, що досягли статусу бренда і вдало створили позитивний імідж. На етно прийомі був присутній Посол Бельгії в Україні, котрий також одягнув національний український одяг і пишався цим.

Попри карантинні послаблення, закликаємо дотримуватися правил безпеки.

Маска - це безпечно і красиво! Вишиванка - це жіночно і святково.

 

Детальніше у праці Чекалюк В. В. Формування іміджу України у ЗМІ: монографія / Чекалюк В. В. – К.: Центр вільної преси, . – 356 с. ISBN 978–966–2123–78

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook