Практичні і лабораторні – основа якісних знань першокурсників механіко-технологічного факультету

14 жовтня 2020 року
     Обираючи спеціальність при вступі, абітурієнт створює уявлення про майбутні навчальні заняття і свою участь у них. Тож після трьох тижнів навчання вже можна поцікавитись враженнями студентів.

     Відвідуючи лабораторні заняття з Комп’ютерних технологій, які проводить професор Несвідомін В.М., студенти спеціальності «Транспортні технології» знайомляться з сучасними комп’ютерними засобами, потужними програмними пакетами вирішення математичних та інженерних задач, елементами програмування. Враховуючи те, що майже кожний студент уже володіє певними комп’ютерними технологіями, знайомство з комп’ютерними засобами не викликає труднощів. Хоча вивчення нових програмних продуктів все ж дається студентам з певною складністю. Але ніхто не втрачає впевненості в досягненні поставлених цілей та завдань.

     На лабораторних заняттях з паливно-мастильних матеріалів під керівництвом доцента Лавріненка О.Т. студенти першого курсу скороченого терміну навчання із значним інтересом проводять досліди з оцінки характеристик палив.
     Завідувач кафедри тракторів автомобілів та біоенергосистем доцент Чуба В.В. проводить лабораторні заняття з дисципліни «Машини для біоенергетики», які дозволяють поринути у складні процеси перетворення біосировини у різні види палив та енергії. Ще цікавіше буває розібратися з технологічним обладнанням, призначеним для цього. Студентська думка часто знаходить інший підхід до виконання технологічного процесу, що в окремих випадках не витримує ніякої критики, а в деяких може претендувати на нові технологічні або технічні рішення.

 

     Технічний сервіс сучасних сільськогосподарських машин і обладнання може проводити лише підготовлений фахівець. Як це треба робити пояснює на лабораторних заняттях доцент кафедри технічного сервісу та інженерного менеджменту ім. М.П. Момотенка Надточій О.В. Вивчення особливостей конструкцій та методів роботи діагностичного обладнання дозволяють студентам впевнено ставити діагноз машині, обирати методи усунення несправностей та оперативно реагувати на проблемні ситуації. Досвід користування сучасним діагностичним обладнанням стає у нагоді вже зараз, коли студенти обслуговують власні технічні засоби.

  

     Студенти-магістри першого року навчання спеціальності «Агроінженерія» на лабораторних заняттях з дисципліни «Проектування і розрахунок технологічних процесів у тваринництві», які проводить доцент Заболотько О.О., вирішують проблемне питання – Яка машина краще подрібнює зернові матеріали? При цьому своє рішення треба обґрунтувати не просто словами – а певними показниками, які визначаються за допомогою приладів, лабораторного обладнання та додаткових розрахунків. А спробуйте ви чітко, лаконічно, ґрунтовно і впевнено довести свою думку. Магістри-механіки це можуть!

В.І. Ребенко,
заступник декана

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook