Ректорат: організація якісного навчального процесу в умовах пандемії – головне завдання

28 вересня 2020 року
     28 вересня 2020 року під головуванням Станіслава Ніколаєнка чергове засідання ректорату, на порядку денному якого стояли питання в основному спрямовані на поліпшення якості навчального процесу і уникнення проблем, пов’язаних з пандемією.

     Розпочинаючи нараду, ректор звернув увагу на те, що університет успішно завершив перший етап навчального семестру для старших курсів. Але натомість стурбованість викликає дещо низька відвідуваність занять магістрами і те, що деканати розслабилися і планують для занять на першому курсі по дві пари в день.
     Інформуючи про роботу вченої ради учений секретар Оксана Барановська згадала про проведення крайнього на сьогодні засідання. Всі наші здобувачі, кандидатури яких вчена рада розглянула в серпні, затверджені і вже отримали вчені звання. Завтра відбудеться онлайн робоча нарада з планування, присвячена перебігу навчального процесу в умовах пандемії.

  

     Директор студмістечка Сергій Стецюк, спинившись на ситуації з коронавірусом і реакції на всі потенційні його випадки, зокрема санітарну обробку кімнат, відзначив позитив від того, що студенти старших курсів все ж таки дослухалися до порад ректорату і значною мірою виїхали з гуртожитків.

     Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук проінформував про хід переговорів щодо навчання іноземних студентів, зокрема з Туреччини, те, що факультет аграрного менеджменту отримав черговий один Еразмус-проект, підтвердження додаткової стипендії з університету Ангальдт. Він підкреслив, що зараз важливо закінчити фінансовий рік – максимально забезпечити ефективне використання коштів. До обговорення фінансової сторони долучилися головний бухгалтер Тетяна Кондрицька та начальник планово-фінансового відділу Олег Бронін. Ректор звернув їхню увагу на нарахування стипендії першокурсникам.

     Проректор з навчально-науково- виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко розповів, що підрозділи його служби працюють за планом – і в корпусах, і в кампусі. Зараз за дорученням ректора проводиться ревізія внутрішніх електромереж у гуртожитках, забезпечуються вентиляцією навчальні корпуси №2 та 12.

  

     Перший проректор Ігор Ібатуллін зупинився на початку осінніх польових робіт в навчально-дослідних господарствах, де розпочалася посівна кампанія, призначенні дворічних і довічних стипендій десяти науковцям університету (на жаль, документ ще не підписаний), участі в конкурсі наукових проектів, захист дисертацій в умовах пандемії.

     Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень. Вадиму Ткачуку – забезпечити системний контроль за епідситуацією з інформування міністерства, розрахувати проект бюджету університету на 2021 рік з урахуванням підняття розміру мінімальної зарплати, надати звіт про використання коштів на придбання лабораторного обладнання для факультетів та ННІ, завершити фінансовий 2020 рік, сприяти відзначенню річниці створення видання Agroportal.ua. Валерію Іщенку – забезпечити ефективне використання коштів капітальних видатків на ремонт двох стояків (кухні та місця загального користування) у гуртожитку №11 та перекриття даху на гуртожитку №2. Директор ННЦ виховної роботи і соціального розвитку Геннадію Ржевському – разом із студентським самоврядуванням завершити процес обрання старост кімнат, поверхів, гуртожитків, внести пропозиції щодо введення до складу вчених рад факультетів та ННІ керівників органів студентського самоврядування, забезпечити невтягування студентів у перебіг місцевих виборів. Відповідальному секретарю приймальної комісії Ларисі Коропець – провести діалог з абітурієнтами, які склали додаткову сесію ЄВІ, щодо вступу до університету.

     Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.

Денис Рудень

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook