Олена Четверик «Ціна – одна із головних складових бізнес-процесів»: відкрита лекція з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» увінчалася успіхом

9 вересня 2020, 12:00
     У відповідності до виконання наказу ректора «Про підвищення якості навчання в НУБіП України» та згідно затвердженого графіку проведення відкритих лекційних занять на факультеті аграрного менеджменту у осінньому семестрі 2020-2021 навчального року 9 вересня 2020р. на 2 парі в 230 аудиторії 10 навчального корпусу кандидатом економічних наук, доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Четверик Оленою Вікторівною було проведено відкриту лекцію з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для студентів 4 курсу спеціальності «Маркетинг» на тему: «Формування ціни та основні її елементи». На лекції були присутні: завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, доктор економічних наук, професор Буряк Руслан Івановичзавідувач кафедри економіки праці та соціального розвитку, доктор економічних наук, професор, заслужений економіст України Єрмаков Олександр Юхимович, доктор економічних наук, професор Збарський Василь Кузьмович, кандидати економічних наук, доценти Бабічева Олена Іванівна та Збарська Анна Василівна.
     У ході проведення лекції студентами було визначено сутність та значення ціни у діяльності вітчизняних підприємств. У ході лекції було розглянуто основні складові ціни та умови їх формування; розглянуто основні види витрат, які формують статті калькуляції за умов розрахунку цін на товари та послуги; принципи формування цін.

 

     Зацікавленість у студентів викликало питання лекції, яке стосувалося класифікації та видів цін, які використовують вітчизняні підприємства. Весь наведений матеріал, який був наведений у лекції, унаочнений прикладами підприємств з продукцією яких зустрічаються студенти у повсякденному житті.

  Лекційне заняття було проведено згідно вимог: розміщення оголошення на сайт кафедри (можна ознайомитися за посиланням https://nubip.edu.ua/node/80500). Завідувачем кафедри Русланом Івановичем Бурякомзаслуженим економістом України Олександром Юхимовичем Єрмаковим та професорсько-викладацьким складом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі зазначено, що лекція була прочитана на високому рівні із застосуванням сучасних методик та технічних засобів, була позитивно оцінена як співробітниками, так і студентами факультету.

Лариса Карпенко
старший викладач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook