Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі розпочала консультації до проведення комплексного державного іспиту для студентів випускних курсів

12 травня 2020 року

 

   12 травня розпочато проведення консультацій для студентів випускних курсів денної та заочної форм з дисциплін, які закріплені за кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі.

     
     Відповідно до затвердженого графіка консультацій з підготовки до комплексного іспиту з фахових дисциплін доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі в он-лайн форматі (за допомогою програми Zoom) Четверик Оленою Вікторівною на 1 парі провела консультацію з дисципліни «Маркетинг» для студентів 4 курсу спеціальності «Менеджмент» денної форми навчання. На консультації було зазначено основні питання, які включено до циклу підготовки комплексного фахового іспиту. Відповідно до вказаного переліку питань в тезисній формі розглянуто лекційний та практичний матеріал, разом зі студентами було розв’язано орієнтовні приклади тестових завдань та надано відповіді на питання, які студенти задавали в чаті дискусії та особисто.

 

 

 

     На 2 та 3 парі Олена Вікторівна провела консультацію зі студентами спеціальності «Маркетинг» денної та заочної форм навчання з дисциплін «Маркетингове ціноутворення» та «Маркетинг промислового підприємства». Відповідно до затвердженого плану консультації було розглянуто основні питання для підготовки до комплексного іспиту, розв’язано задачі на розрахунок ціни відповідно до умов «Інкотермс», розглянуто тестові завдання з дисциплін «Маркетингове ціноутворення» та «Маркетинг промислового підприємства». На завершення консультації надано вичерпні відповіді на питання студентів стосовно проведення іспиту та завершальних етапів написання бакалаврської роботи.
 

 

 

     На 4 парі було проведено консультацію з дисципліни «Маркетингова цінова політика» доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Барилович Оленою Михайлівною. На консультації було розглянуто питання, які стосуються видів цінової політики та цінових стратегій, розв’язували задачі щодо структури ціни, точки беззбитковості та ковзної ціни.

  

      Перший день проведення консультацій був досить насичений і характеризувався досить високою активністю студентів.
 
Бажаємо студентам успіху на іспиті та у підготовці бакалаврської роботи!!!
 
Руслан Буряк
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

 
 
 
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook