Ректорат: продовжуємо навчання в дистанційному режимі та готуємося до сесії

13 квітня 2020 року
     13 квітня 2020 року під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулося онлайн засідання ректорату, присвячене поточним питанням життєдіяльності університету.

     Перший проректор Ігор Ібатуллін зупинився на старті фінансування наукових дослідів. Змінюється форма проведення тендерів – відтепер проректори будуть нести відповідальність за закупівлі, які проводяться за їхнім профілем. Спільно з відділом кадрів буде відпрацьований механізм проведення конкурсів на ті вакансії, які будуть вивільнятися по закінченню дії контрактів. У навчально-дослідних господарствах тривають весняні польові роботи.

     Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша доповів про результати моніторингу стану захворюваності, які проводить оперативний штаб. Станом на сьогодні серед студентів і співробітників базового закладу та відокремлених підрозділів хворих на коронавірусну хворобу не зафіксовано. Проректор зупинився на організації дистанційного навчання, підготовці нормативної бази для проведення екзаменаційної сесії, приймання випускних іспитів та захистів випускних робіт онлайн. Заплановано провести методичну нараду, де, перш за все, активізувати діяльність викладачів та студентів, які мають проблеми з навчальним процесом в дистанційному режимі. Що ж до олімпіади для вступу в університет, то 17 квітня завершується перший дистанційний етап, рішення про проведення другого етапу буде прийнято окремо.

     Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук проінформував про перемогу в гранті проекту щодо диджиталізації навчання. Також проректор вкотре наголосив на необхідності сплати за навчання та проживання в гуртожитках вчасно, з дотриманням термінів, які вказані в договорах.

     Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко наголосив на роботах, які тривають в гуртожитках та на території. Йде весіннє обрізання дерев, благоустрій майданчиків, клумб і доріжок, продовжуються ремонти в кампусі.
     Директор студмістечка Сергій Стецюк доповів про ситуацію в кампусі, зокрема вже відремонтовано 69 кімнат для першокурсників, що 17 в роботі. На вихідних отримали частину меблів, які закупили централізовано для гуртожитків. Меблевий цех провів заміри і буде виготовляти нестандартні меблі для гуртожитку №11. Також студмістечко підготувало перелік студентів, які вимушено проживають в гуртожитках та потребують допомоги з харчами – протягом тижня вона буде їм надана, в тому числі студентам-іноземцям.

     За інформацією голови благодійного фонду «Голосіївська ініціатива 2020» Євгена Томіна участь в акції з допомоги медичним установам, лікарям взяли 308 співробітників університету та зібрано майже 60 тисяч гривень. Акція продовжується, а частину вже зібраних коштів буде спрямовано на допомогу Голосіївській районній лікарні, яка обслуговує студентів і співробітників, що живуть на території Голосієва.

     Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень. Усім – мінімізувати особисті контакти, працювати дистанційно та з дотриманням карантинних вимог. Валерію Іщенку – визначитися із стратегією завершення реконструкції будиночків в СОТ «Академічний», активізувати процес заміни меблів в гуртожитках, переглянути діяльність господарських служб та винести пропозиції щодо її оптимізації. Вадиму Ткачуку – запровадити жорстку економію коштів, постійно моніторити надходження від сплати за навчання і проживання, діяльності госпрозрахункових підрозділів, розробити проект вартості навчання на наступний рік. Сергію Кваші – продовжити контроль за навчальним процесом, максимально наповнювати і підтримувати навчальний портал університету elearn, навчально-методичну літературу переводити у цифровий формат, розуміючи, що це не лише електронна копія посібника чи підручника, долучатися до дискусії щодо сценаріїв проведення вступної кампанії. Начальнику навчального відділу Оксані Зазимко та начальнику навчально-методичного відділу Ларисі Кліх – узагальнити досвід організації дистанційного навчання, напрацювати матеріали щодо проблем та можливих варіантів вирішення. Ігорю Ібатулліну – переглянути економічну діяльність навчально-дослідних господарств, націлити їх на прибутковість, на кадровій комісії визначитися з пропозиціями механізму проведення конкурсів та заміни посад.

     Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.

Денис Рудень
 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook