Карась Юлія: дистанційне навчання – це новітні методи співпраці з викладачами та надзвичайні можливості якісно освоїти необхідні матеріали
Карась Юлія, студентка 1 курсу спеціальності “Готельно-ресторанного біснесу” факультету ННІ НО і туризму на період карантину знаходжусь у себе вдома, разом з батьками, які проживають у місті Боярка.
Як у майбутнього фахівця у сфері “Готельно-ресторанного бізнесу” чи виникли у Вас проблеми з навчанням у дистанційному режимі?
Так, в мене виникали невеликі проблеми з навчанням у дистанційному режимі, але вони легко вирішились, та не вплинули на навчання вцілому. Адже у мене дуже цікавий фах, який потребує багато знань з багатьох предметів, багато інформації. Більшість інформації дуже зручно засвоїти вдома, читаючи різні сайти та лекції які нам надсилають викладачі. Також дуже зручно і цікаво слухати лекції онлайн, адже ти можеш спокійно лежати чи сидіти і сприймати нову корисну інформацію. Але, такі предмети, наприклад як іноземні мови, даються дуже важко, тому що не вистачає спілкування "вживу" з викладачами. Поганий зв'язок інтернет чи погана передача звуку, що не залежить від студента чи викладача, і ти не в силі засвоїти необхідний матеріал в онлайн режимі. Найкраще всього нам надають інформацію та все дуже добре пояснюють, це з інформатики. Щотижневі лекції, семінари, все розкладають по поличкам, все зрозуміло і легко справитись з відповідною задачею лабораторних та практичних робіт. Також дуже зручно вирішувати питання по виконанню робіт онлайн.
Які плюси Ви бачите в дистанційному навчанні саме на період карантину?
Завдяки якісній організації освітнього процесу на період карантину, ми встигаємо навіть більше чим при аудиторному навчанні. Часу на виконання тих же робіт витрачається менше, ніж під час звчайного навчання, оскільки дома є можливість гарно розпланувати свій час, та час який ми витрачали на дорогу до університету і назад, ми можемо витратити на виконання завдання з якогось предмету.
Як майбутній успішний фахівець, що б Ви порадили викладачам?
Більшість викладачів добре справляються з проведенням лекцій, практичних та лабораторних робіт, з поданням навчального матеріалу та відповідними поясненнями до робіт в онлайн режимі. Порада лише одна, не бути занадто вимогливими і встановлювати реальні часові рамки для здачі робіт, бо предмет в нас не один, і з кожного на даному періоді достатньо багато завдань та задач які необхідно виконати за дуже короткий інтервал часу. Іноді навіть за декілька годин, після отримання завдання. А якщо є такі студенти, які все це сприймають буквально і намагаються здавати все вчасно, а навіть і раніше, то я би радила або подарувати додаткові бали нам, або штрафи для інших, хто здає роботи пізніше заданих часових рамок.
Яку платформу для навчання Ви пропонуєте використовувати?
Навчальний портал НУБіП України чудово справляється з своїми функціями, оскільки тут різні ресурси для комунікації. Також якщо б він швидше працював технічно, то ціни б йому не було. Система ZOOM та Webex Meeting – нові особисто для мене платформи, які можуть бути заміною для звичних замін лекцій чи семінарів при потребі.
Чим ще, окрім навчання, Вам вдається займатися в умовах карантину?
В умовах, коли необхідно залишатися вдома, уникати контактів з людьми, я не лише навчаюся, адже часу достатньо і для інших справ. Після відвідування пар онлайн, в мене є час на інші справи, а саме: малювати, слухати музику, відпочивати, подивитись фільм, який не вдавалося подивитись під час звичайного навчання в університеті, також навчаюсь готувати нові страви, провожу свій час з батьками, адже ми завжди кудись спішимо, біжимо, всі в справах, завданнях, а вони, самі кохані наші люди, залишаються без нашої турботи і ласки.
Розмовляла Ольга Касаткіна, старший викладач
кафедри інформаційних систем і технологій