ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
Організація дистанційної освіти під час карантину у коледжі відбувається в режимі дистанційного навчання, використовуючи он-лайн платформи, соціальні мережі, мобільні додатки, хмарні сервіси Google.
Заняття проходять дистанційно згідно з розкладом.
Щодо підготовки до ЗНО, то атмосфера не дає занудьгувати. Із запровадженням карантину пов’язаного із COVID-19 підготовка до ЗНО переходить у русло дистанційної роботи студентів. У коледжі для підготовки до ЗНО та вивчення загальноосвітніх дисциплін використовуються освітні платформи iLearn – (https://ilearn.org.ua/) та Prometheus – (https://prometheus.org.ua).
У сьогоднішніх реаліях самоорганізація – один із ключових чинників не тільки в освітньому процесі, а й уповсякденному житті.
В коледжі також організовано інформування студентів 1 і 2 курсів про можливість здійснювати перегляд відеоуроків організованих Міністерством освіти і науки України згідно з розкладом для 10-11 класів. Режим доступу: https://erudyt.net/wp-content/uploads/
Перегляд відеоуроків для старшокласників 10-й, 11-й клас («Школаonline») на YouTube каналі «ДніпроТВ» за посиланням https://bit.ly/2IUzyVs
Нові відеоуроки поширюються також через спільноти у:
– Viber https://invite.viber.com/…
– Telegram https://t.me/top_shkola
– Instagram: https://www.instagram.com/topshkola
– YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCugp2JTHik6cdFxs1GbEOGg Безкоштовні авторські відеоуроки на youtube-каналі “Топ Школа”
10 клас. Алгебра https://www.youtube.com/watch…
10 клас. Геометрія https://www.youtube.com/watch…
11 клас. Алгебра https://www.youtube.com/watch…
11 клас. Геометрія https://www.youtube.com/watch…
Надалі плануємо і систематизуємо роботу щодо створення власних дистанційних “навчальних лабораторій”, де можна розмістити усі доступні начальні матеріали (посилання на відео з тем, електронні підручники, цікаві сайти, тести тощо). Використовується інструментарій організації #eLab2020.
Змінюються підходи і в управління закладом освіти. Все більше уваги звертаємо на використання спеціальних програм, застосунків та онлайн-сервісів.
Це вводиться для того, аби виконати вимоги карантину, спростити діяльність усіх та зробити більшість сервісів максимально прозорими.
Більш того, такі ресурси докорінно змінюють освітній процес, а саме:
- підвищують рівень комп’ютерної грамотності;
- відкривають доступ до необмеженої кількості знань у світовому інформаційному просторі;
- реалізують світові тенденції в освіті та управлінні закладом.
Знову ж таки, використання хмарних сервісів, комп’ютерних програм та мобільних додатків (зокрема, office 365) соціальних мереж направлене на формування нового формату культури управління - без паперів.
Управлінська робота переноситься в мережу.
Усі важливі для коледжу рішення можуть прийматися в абсолютно прозорому форматі. Так само створюються ключові документи, публікуються накази, оприлюднюється інформація про заходи щодо життєдіяльності закладу.
Отже, переваги дистанційної освіти є, їх можуть оцінити і студенти, і викладачі, і адміністрація коледжу.
На сьогодні залучення інформаційно-комп’ютерних систем для управління закладом освіти виводиться на новий рівень співпраці адміністрації з колективом, викладачів з батьками та студентами. Робота стає більш відкритою, зрозумілою для всіх учасників освітнього процесу.
Такий підхід дозволяє виконати всі виклики і реалії сьогодення.
Юлія Петренко, заступник директора з навчальної роботи