Викладачі кафедри охорони праці та інженерії середовища продовжують проводити профорієнтаційну роботу
Викладачі кафедри охорони праці та інженерії середовища продовжують проводити профорієнтаційну роботу
31 січня 2020 року
Вишгородський район, Київська обл.
Розширити бачення професійної траєкторії випускникам шкіл допомагає профорієнтаційна робота. 30 січня цього року науково-педагогічні працівники кафедри охорони праці та інженерії середовища механіко-технологічного факультету доценти Євгенія Марчишина, Тетяна Зубок та Михайло Мотрич провели ряд зустрічей із 11-класниками Київщини. Так, доценти Марчишина Є.І. та Зубок Т.О. побували у загальноосвітніх школах 1-3 ст. сіл Литвинівка, Демидів Вишгородського району, а доцент Мотрич М.М. – у Фастівському автомобільному коледжі.
У процесі зустрічі викладачі познайомились з директорами шкіл Якименко Галиною Миколаївною (с. Демидів) та Стареньким Анатолієм Миколайовичем (с. Литвинівка) і у їх присутності розповіли учням та продемонстрували відеоматеріал про структуру нашого університету і, зокрема, механіко-технологічного факультету, а також переваги навчання на підготовчих курсах та рекомендували взяти участь в олімпіадах.
Майбутнім абітурієнтам розповіли про організацію освітнього процесу підготовки спеціалістів, поінформували про кожну із спеціальностей механіко-технологічного факультету, зокрема зауважили переваги здобуття фаху інженера-механіка. Учні мали змогу ознайомитись із значущістю даних спеціальностей, з'ясували завдання та напрями діяльності, визначити їх місце на ринку праці та розширили своє бачення майбутньої професії за допомогою флаєрів та буклетів. Одинадцятикласники з села Литвинівки Піскун Євгеній та Крюкова Тетяна зацікавились спеціальностями «Агроінженерія» та «Транспортні технології».
Ця зустріч проведена згідно рекомендацій щодо організації профорієнтаційної роботи на механіко-технологічному факультеті НУБіП України. Багато випускників цих шкіл закінчили НУБіП України та отримали дипломи із різних спеціальностей, а частина і на даний час є студентами нашого університету. Проблема професійного самовизначення є одним з ключових моментів розвитку особистості учня, що передбачає формування професійних орієнтацій, моделювання власного майбутнього, співвідношення наявної інформації про майбутню професію з власними можливостями.
Євгенія Марчишина, доцент кафедри охорони праці та інженерії середовища