Випускники магістратури долучаються до підвищення якості освітніх програм
Випускники магістратури долучаються до підвищення якості освітніх програм
11 січня 2020 року
Традиційно за ініціативи ректора університету Станіслава Ніколаєнка в грудні проводиться соціологічне опитування випускників магістратури. Метою опитування є оцінка стану організації освітнього процесу та можливості кожного студента, як споживача освітніх послуг, долучитися до процесу покращання якості їх надання. Саме тому думка випускника магістратури, який має шестирічний досвід навчання та впродовж якого спостерігає за трансформаціями освітнього процесу в рамках як законодавчих змін так і викликів сьогодення, є найбільш вагомою і цікавою.
Приємно відзначити тенденцію якісних змін в університеті впродовж останніх років, яка підтверджена результатами опитування випускників. Це є заслугою колективів кожного факультету та ННІ під розумним мотивованим спрямуванням очільника університету.
Підвищилась якість викладання фахових дисциплін в університеті – 61 відсоток випускників оцінили її на «відмінно», решту 34% склала оцінка «добре». Третина студентів оцінила власний рівень фахової підготовки по завершенню навчання в стінах університету на «90-100» балів, ще 56% на «74-89» балів за загальною шкалою. Об’єктивним підтвердженням цьому є 59 зайнятих призових місць нашими студентами на Всеукраїнській студентській олімпіаді 2019 року та почесне 3 місцесеред закладів вищої освіти України. Це результат кропіткої співпраці науково-педагогічних працівників зі студентами, запровадження нових методик викладання, інтерактивних занять із використанням сучасних інформаційних технологій, «перевернутих лекцій», а також підвищення кваліфікації викладачів та започатковані ректором успішні проєкти «Школа молодого педагога» та «Школа лідерства НУБіП України».
Підвищилась якість викладання фахових дисциплін в університеті – 61 відсоток випускників оцінили її на «відмінно», решту 34% склала оцінка «добре». Третина студентів оцінила власний рівень фахової підготовки по завершенню навчання в стінах університету на «90-100» балів, ще 56% на «74-89» балів за загальною шкалою. Об’єктивним підтвердженням цьому є 59 зайнятих призових місць нашими студентами на Всеукраїнській студентській олімпіаді 2019 року та почесне 3 місцесеред закладів вищої освіти України. Це результат кропіткої співпраці науково-педагогічних працівників зі студентами, запровадження нових методик викладання, інтерактивних занять із використанням сучасних інформаційних технологій, «перевернутих лекцій», а також підвищення кваліфікації викладачів та започатковані ректором успішні проєкти «Школа молодого педагога» та «Школа лідерства НУБіП України».
Все більше студентів використовують електронні навчальні курси. На сьогодні в університеті розроблено 1987 ЕНК, з яких 1308 атестовано. Матеріалами таких курсів при підготовці до занять користується майже половина студентів, решта звертається до інтернет ресурсів та до друкованих матеріалів університетської бібліотеки, наукових монографій і статей.
Вітаємо викладачів, які за результатами опитування випускників магістратури 2019 року, визнані кращими:Баль-Прилипко Лариса (факультет харчових технологій), Бакулін Євген (факультет конструювання та дизайну), Бикін Анатолій (агробіологічний факультет), Бутенко Євген (факультет землевпорядкування), Гентош Дмитро (факультет захисту рослин, біотехнологій та екології), Голуб Белла (факультет інформаційних технологій), Єрмоленко Володимир (юридичний факультет), Коваленко Василь (факультет тваринництва та водних біоресурсів), Кузик Наталія (економічний факультет), Макаревич Світлана (ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження), Маурер Віктор (ННІ лісового і садово-паркового господарства), Мостенська Тетяна (факультет аграрного менеджменту), Ніколаєнко Станіслав (гуманітарно-педагогічний факультет), Савченко Лілія (механіко-технологічний факультет), Якубчак Ольга (факультет ветеринарної медицини), Янчевский Руслан (ННІ неперервної освіти і туризму).
За результатами опитування випускників магістратури дано доручення керівникам факультетів та ННІ спільно із колективами кафедр розглянути на засіданнях вчених та навчально-методичних рад зміст освітніх програм з метою їх покращення та адаптування до вимог ринку праці, а також уникнення дублювання окремих тем при викладанні різних дисциплін та оновлення навчального матеріалу.
Отже, анкетування випускників-магістрів є ефективним методом збору інформації для підвищення якості освітніх програм.
Отже, анкетування випускників-магістрів є ефективним методом збору інформації для підвищення якості освітніх програм.
Олена Колеснікова,
заступник начальника навчального відділу
з магістерських програм
заступник начальника навчального відділу
з магістерських програм