На засіданні студентського наукового гуртка «Менеджмент і сьогодення» пройшов тренінг з основ менеджменту емоцій
13 лютого 2019 року студенти – члени наукового гуртка «Менеджмент і сьогодення» кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту взяли участь у його засіданні, де обговорили план роботи на другий семестр 2018-2019 н.р., а також провели тренінг з основ менеджменту емоцій під назвою «Головоломка».
Разом із керівником гуртка Тетяною Лобунець, студенти розібрали які бувають емоції, а також, чому важливо вміти їх ідентифікувати та ними управляти, особливо для майбутніх управлінців. Зокрема, студенти дізналися, що згідно досліджень центру креативного лідерства (CCL) однією з головних причин провалів топ-менеджерів у професії є недолік емоційної компетентності. Три основні причини цього: нездатність працювати в стресовій ситуації, невміння працювати в команді і грамотно вибудовувати міжособистісні відносини. На противагу цій інформації були наведені дані, що в середньому у менеджерів з продажу L’Oreal, відібраних на основі компетенцій емоційного інтелекту, суми продажів на рік на 91 370 доларів більше, завдяки чому чистий річний прибуток компанії збільшився на 2 558 тис. доларів.
Студенти дізналися, що існують 4 базові емоції: радість, сум, страх і гнів, а також з’ясували взаємозв’язок між ними. Крім них людина здатна розрізняти близько сотні різних емоційних станів, більшість із яких, на жаль, негативного спрямування. Цікаво також, що емоція – це лише короткочасний «спалах», який триває від секунди до кількох хвилин та переходить у настрій. А от настрій триває довше, - від кількох хвилин до кількох днів. Причому настрій можуть підсилювати окремі емоції. Гнів відчувається сильніше, коли людина у поганому настрої, а радість стає яскравішою, коли настрій піднесений. Перебуваючи у доброму гуморі, можна відчувати і негативні емоції, але вони відчуваються більш поверхнево та короткочасно.
Гуртківці також з’ясували для себе, що таке емоційний інтелект ЕQ (це група ментальних здібностей, які беруть участь в усвідомленні та розумінні власних емоцій і емоцій оточуючих, а також в управлінні ними) та його взаємозв’язок із IQ – коефіцієнтом інтелекту людини.
На завершення всі потренувалися виражати емоції та отримали домашнє завдання – подивитись мультфільм «Головоломка», який вчить глядачів розпізнавати базові емоції та краще розуміти себе і оточуючих.
Тетяна Лобунець,
доцент кафедри виробничого
та інвестиційного менеджменту