Маркетологи-призери креатив батлу «Рекламний полігон. Осінь 2018»

26 листопада 2018 року

     23-24 листопада на базі КНТЕУ відбувся всеукраїнський креатив батл «Рекламний полігон. Осінь 2018» в якому змагалися 22 команди. Кожна команда повинна була розробити комунікативну кампанію для екологічного проекту відомої світової компанії «PepsiCo». Суть завдання полягала в розробці можливих комунікативних заходів, які спрямовані на виховання нової культури переробки вторинної сировини. Представники компанії роздали креатив-бриф і в режимі екстренного замовлення протягом 24 годин студенти повинні були представити свої розробки.


   Від нашого університету приймала участь команда маркетологів під назвою «Mother’s Pride Prod» до якої ввійшли студенти-маркетологи 4 курсу: Щербина Ростислав (капітан команди), Чехівська Вікторія, Клевака Максим, Рибачук Юлія, Ткаченко Валентин та Приймачук Сергій.


     Маркетологи НУБіП вдруге приймають участь в «Рекламному полігоні». Нашими студентами було розроблено соціальний проект, який пов’язаний із роздільним збиранням побутових відходів. Основним завданням було створити концепцію інформаційного рекламного сюжету, в основі якої мультиплікаційний герой, який у жартівливій формі повинен інформувати населення про можливість роздільного сортування сміття і формувати нову культуру дбайливого поводження із побутовими відходами.

 

    Маркетологи в рамках отриманого завдання розробили повноцінну рекламну кампанію і за допомогою мультяшного героя «Свинка Бро» планують доносити до кожного споживача важливість роздільного сортування.

 

     Ідея та розробки наших студентів настільки сподобалися високопоставленому журі, що команда майбутніх маркетологів від НУБіП України посіла друге місце на Всеукраїнському креатив батлі «Рекламний полігон. Осінь 2018».

 

Щиро вітаємо маркетологів з перемогою і бажаємо нових креативних ідей та творчих звершень!!!


Олена Четверик
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook