Тематика випускних робіт семінару «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності»

 

Тематика випускних робіт семінару «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності»
( орієнтована)
 
1. Методика організації і проведення самостійної навчально-пізнавальної діяльності та науково-дослідної роботи студентів під час вивчення «…..» дисципліни.
2. Дидактичні основи діагностики навчання у вищому навчальному закладі на прикладі …..
3. Педагогічні основи вибору методів і засобів навчання у вищому навчальному закладі на прикладі …
4. Сучасні підходи до викладання навчальної дисципліни «…» у вищій школі
5. Методичне обґрунтування модульної системи організації навчального процесу та рейтингового контролю знань з дисципліни «…».
6. Методичне обґрунтування організації модульно-рейтингового навчання при викладання дисципліни «…».
7. Методичне обґрунтування організації дистанційного навчання студентів з дисципліни «…».
8. Упровадження сучасних новітніх технологій навчання при викладанні  дисципліни «…».
9. Упровадження у навчальний процес інформаційно-орієнтованих тренінгів при викладання дисципліни «…».
10. Упровадження у навчальний процес імітаційних тренінгів при викладання дисципліни «…».
11. Упровадження у навчальний процес активних (інтерактивних) методів навчання при викладанні дисципліни «…».
12. Обґрунтування методичного забезпечення сучасних інформаційних технологій навчання при викладанні дисципліни «…».
13. Методичне обґрунтування організації практичних (семінарських, лабораторних) занять з дисципліни «…» (на основі використання симуляції, кейс методів, тощо).
14. Методичне обґрунтування організації навчального процесу з дисципліни «…» на основі віртуальних підприємств (віртуальних лабораторій).
15. Характеристика основних видів контролю успішності студентів з дисципліни «…».
16. Упровадження у навчальний процес зарубіжної практики контролю успішності студентів з дисципліни «…».
17. Методика застосування сучасних інформаційно-комунікативних технологій для вимірювання залишкових знань студентів з дисципліни «…».
18. Організація тестового контролю знань у сучасних технологіях навчання з дисципліни «…».
19. Навчальна дисципліна «… » в світлі реалізації ідей Болонського процесу.
20. Роль навчальної дисципліни «… » у формуванні професійних компетенцій майбутнього фахівця аграрної сфери.
21. Специфіка реалізації оптимального поєднання методів та принципів навчання під час вивчення навчальних дисциплін «…».
22. Впровадження інтерактивних технологій навчання в навчальному процесі при викладанні дисципліни «…»
23. Спеціальні форми проведення лекційних занять – резерв активізації навчально-пізнавальної діяльності дисципліни «…».
24. Інноваційний потенціал педагога як основна умова оптимізації навчально-виховного процесу в процесі вивчення дисципліни «..».
25. Врахування індивідуально-психологічних та вікових особливостей студентів у процесі вивчення дисципліни «… ».
26. Підготовка науково-педагогічного працівника до управління   інноваційною діяльністю студентів в процесі вивчення дисципліни «…».
27. Особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в аграрних ВНЗ України на прикладі конкретного навчального закладу.
28. Впровадження інтерактивних технологій навчання при вивченні дисципліни «…».
29. Педагогічна майстерність викладача вищої школи в процесі викладання моєї дисципліни «…».
30. Управління інноваційною діяльністю у вищих навчальних закладах (на прикладі конкретного навчального закладу).
31. Інноваційні процеси в вищій школі України (на прикладі конкретного навчального закладу).
32. Тестова методика контролю якості освіти на прикладі дисципліни «…».
33. Управління персоналом у навчальних структурах (на прикладі конкретного навчального закладу).
34. Інноваційно - технологічні процеси при вивченні дисципліни «…».
35. Написання грантової заявки до європейських конкурсів (на прикладі конкретної тематики).
36. Відкриті конкурси до європейської програми Горизонт 2020 – особливості підготовки та складання заявки.
37. Досвід навчального закладу ….. в складанні грантових заявок.
38. Шляхи розвитку партнерських контактів як шлях до участі у міжнародних грантах.
39. Вплив стилю педагогічного спілкування викладача на ефективність навчальної діяльності студентів.
40. Психолого-педагогічні чинники ефективної взаємодії викладача й студента.
41. Особливості психолого-педагогічного спілкування в умовах сучасного вищого навчального закладу.
НПП можуть обирати власну тему в рамках орієнтованої тематики.
 
 
Директор ННІ післядипломної освіти                                                                                М.Кулаєць

 

 
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook