Mens sana in corpore sano: в університеті пройшов тематичний семінар для наставників академічних груп
31 січня. В університеті, організовані гуманітарно-педагогічним факультетом і його кафедрою педагогіки, вже другий день поспіль тривають науково-методичні семінари з психолого-педагогічної майстерності. Але сьогоднішніми слухачами стали наставники академічних груп. Тематика семінару – формування здорового способу життя – обрана невипадково. Адже здоров’я наших студентів і викладачів в усіх його аспектах – пріоритетна ціль програми розвитку університету, підкреслив декан Василь Шинкарук. Свого часу відомий педагог Василь Сухомлинський говорив, що вихователь творить найбільше багатство суспільства – ЛЮДИНУ. Саме такими творцями-вихователями є і наші наставники, зазначив декан та представив сьогоднішніх доповідачів.
Серед запрошених на семінарі – знаний не тільки в Україні, а й за її межами професор і лікар, засновник нового наукового напряму молекулярного оздоровлення людини і довкілля Анатолій Потопальський. Він вже не вперше у стінах університету говорить про найбільшу цінність кожного – здоров’я. Крім того, очолює створений на базі університету Центр духовного відродження та оздоровлення людини і довкілля. Власне і сьогодні аудиторія мала можливість почути від професора поради, як вберегтися від важких хвороб. Він представив розроблені ним протипухлинні препарати амітозин і ізатізон та їхній широкий спектр дії, а головне, результативність у боротьбі з недугами. Також вчений торкався питання збереження здоров’я людини у контексті збереження нації та зазначив про важливу роль у цьому питанні наставників, які по суті дають молоді путівку у життя.
Зацікавленість аудиторії викликала доповідь завідувача оздоровчим центром університету Вячеслава Крупки, який власне презентував напрями діяльності підрозділу та його роль у збереженні здоров’я особистості. Крім того, на своєму прикладі доповідач розповів, як здоровий спосіб життя може перебороти важку хворобу. З-поміж інших запитань, які йому адресували наставники, - «Чи може звертатися студент до оздоровчого центру у випадках нездужання?». На що Вячеслав Крупка зазначив: «Звісно, адже у центрі, що розміщений на цокольному поверсі третього корпусу, веде прийом лікар-терапевт». А доцент кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті Геннадій Ржевський запропонував розглянути можливість проведення практичних занять для студентів-соціальних працівників на базі центру з тим, аби готувати їх до здійснення реабілітаційної роботи.
Мова йшла і про те, як побудувати ефективну педагогічну взаємодію. Відповідний тренінг провела професор кафедри педагогіки Вікторія Кручек. У процесі тренінгу наставники озвучували проблеми, які їх хвилюють у відносинах зі студентами, цікавилися поглядами науковців щодо них, зверталися за порадами. А невеличкі вправи додали практичної спрямованості, створили невимушену атмосферу і спонукали власне до педагогічної взаємодії.
Ольга Наконечна