Українській дипломатії – 100 років

22 грудня 2017 року
м. Київ
Саме 22 грудня 1917 року Голова Генерального Секретаріату УНР Володимир Винниченко і Генеральний секретар з міжнаціональних справ Олександр Шульгин підписали «Законопроект про створення Генерального секретарства міжнародних справ». Відтоді цього числа відзначають День працівників дипломатичної служби України.
Сьогодні НУБіП вітає дипломатів та усіх, хто дбає про імідж держави, чистоту мови та якість освіти.
Вероніка Василівна Чекалюк, доцент кафедри української та класичних мов гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України активно бере участь у дипломатичних заходах, цього року під час святкувань та науково-практичних круглих столів присвячених зміцненню партнерства між державами, тема виступу науковця Чекалюк В.В. «Формування іміджу України у світі». У науковому доробку йдеться про те, як іміджетворення набуває функції інвестиційного маркетингу, де медіа є чинним інструментом у досягненні цілей. Фінансове благополуччя громадян залежить від успіху держави, її економічно-політичного розвитку. Робота над іміджем держави полягає у тому, щоб створити максимально привабливий образ країни, тиражувати позитивні привабливі інформаційні прояви у світових медіа і  привернути увагу іноземних інвесторів та міжнародних партнерів, діяльність котрих буде доречною для становлення держави й поліпшення рівня життя її громадян. Складовою залучення інвестицій є побудова системи комунікацій з інвесторами крізь призму інструментів медіа, що сприятиме виходу України у рейтинг топ бренд і підсилюватиме інвестиційну привабливість, позитивний імідж, дасть змогу заручитися довірою  інвесторів,  залучити нових партнерів. В.В.Чекалюк акцентує на ефективності дипломатичної служби, наводить приклади  налагодження контактів з іноземними інвесторами. Пропонує наукове бачення творення репутації держави, розглядає приклади підсилення іміджу держави на міжнародній арені шляхом створення фахових IR іміджевих агенцій. Позиціонування та сприйняття країни, її віддзеркалення у ЗМІ - пріоритетна складова інвестиційно привабливої держави, стратегічний розвиток якої залежить від багатьох факторів, серед яких ключова роль належить працівникам медіа. У дослідженні йдеться про підсилення рейтингу державного іміджу. Популярності України у світовому інформаційному просторі для подальшого позитивного стабільного іміджу й розвитку ринку IR.
 
«Позиціонування держави напряму пов’язане з її віддзеркаленням у ЗМІ. Кожна з держав, представлених на мапі,  прагне стати визнаним світовим брендом. Поняття «бренд»  передбачає  статус і високий рівень життя, лідерство у багатьох сферах. Успішному бренду передує дипломатичність публічних кроків державних лідерів і представників країни за її межами, а також клопітка праця іміджмейкерів щодо створення відповідного іміджу, що визначає пріоритетну складову успішної держави. Медіа – це інструмент для налагодження довгострокових дипломатичних зв’язків між державами», – наголошує В.В. Чекалюк.  
 
 
26 травня 2017 р. Міністерство освіти і науки України наказом № 111-л надало Національному університету біоресурсів і природокористування України ліцензію на підготовку фахівців зі спеціальності 061 «Журналістика». Разом із отриманням ліцензії кафедра української та класичних мов гуманітарно-педагогічного факультету отримала новий вектор роботи. Співробітники кафедри продовжують активно готуватися до відкриття нової спеціальності. Із залученням медіа інструментів дипломати й іміджмейкери формують громадську думку. Ключ до залучення інвестицій – у привабливому позиціонуванні країни. Зовнішні обставини можна змінити, якщо продемонструвати позитивні зміни (реформи) в самій державі.
 

Н. Колесник

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook