19 вересня 2017 року
19 вересня 2017р. частина практичних занять для студентів спеціальності «Маркетинг» виявилася досить цікавою та натхненною, адже майбутні бакалаври-маркетологи перенеслись у сучасний світ реклами та друкованої продукції, - відвідали XXI Міжнародну виставку реклами та маркетингу REX 2017 та XI Міжнародну виставку сучасної поліграфії Т-REX, яка щороку збирає рекламістів з усіх куточків країни та знайомить із новинками рекламно-сувенірної продукції, поліграфії, візуальних комунікацій, рекламних послуг, digital-маркетингу. Цьогорічна виставка також не залишилася поза увагою студентів та викладачів нашої альма-матер.
Під керівництвом завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ларіної Ярослави Степанівни та старшого викладача кафедри Четверик Олени Вікторівни студенти-маркетологи вивчали особливості ринку рекламної та сувенірної продукції.
Майбутні фахівці з маркетингу ознайомилися з основним тенденціями, компаніями та гравцями рекламного ринку України, компаніями, які є лідерами з виробництва сувенірної та рекламної продукції, ознайомилися із фірмами, які надають надсучасні поліграфічні послуги та іншими інструментами маркетингової діяльності.
Поза увагою бакалаврів не залишилася спікер-зона та питання, які там розглядалися. В день відкриття виставки провідними компаніями рекламного ринку України розглядалися актуальні питання, які стосуються проривів на рекламно-сувенірному ринку, синтез-трендів, навчальні проекти та бізнес-тури,організатором яких виступала Асоціація Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України.
Найкращі друковані тренди Європи представила відома мережа друкарень «Вольф», яку в спікер-зоні представляли провідні маркетологи та керівники проектів друкарні. Компанія поділилася власним досвідом, як зробити поліграфічний бізнес успішним, проаналізувала динаміку попиту на друковану продукцію, світові та вітчизняні тенденції у поліграфії, а також розглянула перспективи виходу на європейський ринок. Кожен слухач отримав корисну для себе інформацію. Студенти також стали активним учасниками бізнес-зустрічей, тематика яких була присвячена особливостям побудови бізнесу в Україні, які проходили в рамках першого виставкового дня.
Перший день роботи виставки був цікавим та насиченим для студентів, викликав бажання рости та розвиватися у сфері маркетингу. На черзі відвідувачами виставки стануть студенти третього курсу та магістри спеціальності «Маркетинг», які відвідають виставку в наступні дні її роботи під керівництвом викладачів кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
Ярослава Ларіна
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Олена Четверик
старший викладач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі